Gå til innhold

Windoes Media Player 10


arsvendg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også dårlige erfaringer med WMP10. Den bruker mye av cpu'en i tillegg til at den viser tendenser til å låse seg.

 

Foregjengeren hadde mange flere muligheter enn den nye som lyrics, album info, artist info osv (det kan jo hende det er på 10'ern og, men jeg har vertfall ikke funnet noe) Jeg vurderer faktisk seriøst og gå tilbake til 9'ern, synes den var bedre ja!

Lenke til kommentar
Har installert det nå da... så får vi se hvordan det går :D Ser ikke så værst ut enda...

 

Bare jævlig synd iPod'n min ikke er støttet av wmp10... Bare DA hadde wmp10 virkelig vært bra!

Støtter ikke WMP10 iPod?? Jøss, Ms skryter jo av at den STORE greia med nye WMP10 er støtten for bærbare mp3-spillere - så støtter den ikke den største og mest brukte av dem alle - fantastisk!! :!:

Lenke til kommentar
Har installert det nå da... så får vi se hvordan det går :D Ser ikke så værst ut enda...

 

Bare jævlig synd iPod'n min ikke er støttet av wmp10... Bare DA hadde wmp10 virkelig vært bra!

Støtter ikke WMP10 iPod?? Jøss, Ms skryter jo av at den STORE greia med nye WMP10 er støtten for bærbare mp3-spillere - så støtter den ikke den største og mest brukte av dem alle - fantastisk!! :!:

Nei, det er faktisk sant... den støtter ikke iPOD.... det er jo ganske hjernedødt av Ms da...

 

Hadde wmp10 støttet iPOD så hadde Itunes vært på hue å rævva ut herifra ihvertfall... merkelige greier egentlig, syntes itunes var veldig tøft til å begynne med, men nå synes jeg den er litt tungvint å klumpete...

 

Synes MS skal bygge inn støtte for iPOD jeg... kanskje sette DVD-jon på saken :D han har jo sånt et godt forhold til apple fra før....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...