Gå til innhold

battlerfield innstalasjons problem


Anbefalte innlegg

jeg har et lite problem. jeg har slettet battlefield vietnam for en stund siden.

 

men nå for en i dag våknet lysten til å spille det opp igjen. men når jeg putter inn cden kommer det opp at det er innstalert, selv om alt er vekk. og det ikke finnes noe på hele maskinen etter det jeg vet.

 

er det noen som vet hva som er galt?? hva kan jeg gjøre?

jeg må spille det. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har et lite problem. jeg har slettet battlefield vietnam for en stund siden.

 

men nå for en i dag våknet lysten til å spille det opp igjen. men når jeg putter inn cden kommer det opp at det er innstalert, selv om alt er vekk. og det ikke finnes noe på hele maskinen etter det jeg vet.

 

er det noen som vet hva som er galt?? hva kan jeg gjøre?

jeg må spille det. :cry:

Er det mulig å avinstallere spillet? Hørest kansje litt dumt ut...

Lenke til kommentar
[iC' date=20/09/2004 : 21:08]
jeg sletta bare mappa for en stund siden jeg var bare lei det spillet.

Burde jo nesten ikke være lov å sitte forran en PC, når man ikke engang vet hvordan å "slette" et spill, en gang! :roll:

Skjønner nå godt at fattern (som bygger PC'er) har nok tid med å rense innkommende PC'er for ormer, spyware, virus o.l... :nei:

ikke alle kan være ekspert, at du prater nedlatende om det syns jeg er dårlig gjort...

Lenke til kommentar
[iC,20/09/2004 : 21:08]
jeg sletta bare mappa for en stund siden jeg var bare lei det spillet.

Burde jo nesten ikke være lov å sitte forran en PC, når man ikke engang vet hvordan å "slette" et spill, en gang! :roll:

Skjønner nå godt at fattern (som bygger PC'er) har nok tid med å rense innkommende PC'er for ormer, spyware, virus o.l... :nei:

ikke alle kan være ekspert, at du prater nedlatende om det syns jeg er dårlig gjort...

Nei, jeg er personlig laaaangt ifra noen proff, men jeg kanm i det minste grunn reglene for bruk av en PC!

 

EDIT:

Skulle vi synes synd i faren din ?  en gang må bli den første ! 

Det skulle jo nesten være slik at man måtte gå skole for åbruke en PC... :roll:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...