Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sub i vectra


Versatile

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha en sub inn i en 2001 model, opel vectra sedan. Problemet er bare det at jeg ikke får tatt ut cdspilleren. Spilleren er orginal og heter VDO cdr500.

Hva skal jeg gjøre ? Finner ingenting i manualen eller på nettet! I hvert hjørne på spilleren er det et lite hull. Kan dette ha noe med festemekanismen å gjøre?

 

Bruker det egentlig å vere signalutganger til overs i slike fabrikk spillere ?

Endret av Versatile
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og en ting til

 

Hvordan skal jeg strekke kabler fra ende slik at de synes minst mulig??

(som dere sikkert har forstått no, så har jeg aldri gjort dette her før) :roll:

 

En siste ting :!:

 

Subben i denne linken:

http://www.netthandelen.no/index.php?s=548...&expand=0,3,170

er 1400 en grei pris for den? Dunker vel greit nok den i en sedan?

Endret av Versatile
Lenke til kommentar

i de hullene i hvert hjorne kan du stikke inn noen pinner..strikkepinner elle spikere..aa dra spillern ut.. ;)

eller stikke til nermeste sted de har blaupunkt for de har samme greiene paa de litt eldre spillerne..

Om de finnes signalutganger paa den er det bare aa se om det er, naar du tar den ut..

ellers finns det adaptere som gjor om hoyttaler-utganger til signal/rca/phono/lan-nivaa utganger..koster rundt 100,-pr.stk(for aa faa et par rca/phono)

det funker greit,men spiller med rca/phono er aa foretrekke..

 

og maa bare faa kommentere den subboxen/boomboxa er meget sikkert ikke noe aa ha..den lager sikkert bass men om det blir fin bass er noe annet..

noe som ikke er av kjent merke styrer jeg helst langt unna... da er det bedre aa kjope seg en sub til 1400,- aa bygge kassa sjol...

blir nok det beste..

 

hvilket budsjett har du..? hvilke forsterkere til sub / hoyttalere har du, eller har aa bruke paa en...?

 

mvh stig..

Lenke til kommentar

i de hullene i hvert hjorne kan du stikke inn noen pinner..strikkepinner elle spikere..aa dra spillern ut.. ;)

eller stikke til nermeste sted de har blaupunkt for de har samme greiene paa de litt eldre spillerne..

Om de finnes signalutganger paa den er det bare aa se om det er, naar du tar den ut..

ellers finns det adaptere som gjor om hoyttaler-utganger til signal/rca/phono/lan-nivaa utganger..koster rundt 100,-pr.stk(for aa faa et par rca/phono)

det funker greit,men spiller med rca/phono er aa foretrekke..

 

og maa bare faa kommentere den subboxen/boomboxa er meget sikkert ikke noe aa ha..den lager sikkert bass men om det blir fin bass er noe annet..

noe som ikke er av kjent merke styrer jeg helst langt unna... da er det bedre aa kjope seg en sub til 1400,- aa bygge kassa sjol...

blir nok det beste..

 

hvilket budsjett har du..? hvilke forsterkere til sub / hoyttalere har du, eller har aa bruke paa en...?

 

mvh stig..

Lenke til kommentar

hey.

 

har funnet litt teknisk data nå :

 

Noosa ALP-10

 

Normal power: 600 watt

SLP 1 watt : 86 db +/- 2 db

Frequency: 30 - 2000 hz

Impendance: 4

 

Hadde ikke tenkt å betale mer en 1400 for subben da. Kasse inkludert element.

Vet ikke helt hvilken forsterker jeg skal bruke.... Blir vel bare en som greier å drive elementene bra....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...