Gå til innhold

Årets beste FPS ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

signaturen min sier vel det meste.............FAR CRY!!!!!

(jeg synes for øvrig det rocker på multiplayer, kun assault da ;) FFA og TDM blir du fort lei av, men greit for og trene aimen)

 

Jeg har kun spillt demoen av doom 3 så jeg kan ikke utale meg om det, men for min del virket det for ensformig og linært..)

 

Men håper seff at hl2 blir mye bedre........... :w00t:

Lenke til kommentar

Legger til en liten oppsummering så langt (noen burde kanskje lage en poll av denne tråden?)

 

Helt som forventet havner selvfølgelig Far Cry på 1. plass. Eneste som muligens kan utfordre dette som årets beste FPS må være HL2, men det får tiden vise.

 

1: FarCry (19)

2: Doom3 (4)

3: BFV (3)

4: UT2004 (2)

5: Joint Op, Painkiller, Soldner har 1 stemme hver.

 

HalfLife2 og CS er ikke tatt med i opptellingen av åpenbare årsaker.

Dersom brukere har stemt på flere spill uten å klart rangere dem ble ingen tatt med. Ved rangering ble bare den beste rangeringen tatt med, dvs. hver bruker kan bare stemme på ett spill.

Lenke til kommentar
Legger til en liten oppsummering så langt (noen burde kanskje lage en poll av denne tråden?)

 

Helt som forventet havner selvfølgelig Far Cry på 1. plass. Eneste som muligens kan utfordre dette som årets beste FPS må være HL2, men det får tiden vise.

 

1: FarCry (19)

2: Doom3 (4)

3: BFV (3)

4: UT2004 (2)

5: Joint Op, Painkiller, Soldner har 1 stemme hver.

 

HalfLife2 og CS er ikke tatt med i opptellingen av åpenbare årsaker.

Dersom brukere har stemt på flere spill uten å klart rangere dem ble ingen tatt med. Ved rangering ble bare den beste rangeringen tatt med, dvs. hver bruker kan bare stemme på ett spill.

Ja far cry er den riktige vinner, helt klart.. Imponerer på flest områder ! Noe du elsker med far cry er den skjønne naturen.. :yes: Veldig god stemning der også..

Lenke til kommentar
Legger til en liten oppsummering så langt (noen burde kanskje lage en poll av denne tråden?)
Helt som forventet havner selvfølgelig Far Cry på 1. plass. Eneste som muligens kan utfordre dette som årets beste FPS må være HL2, men det får tiden vise.

 

 

Joda, hadde tenkt å følge opp denne over nyttår, ev. en poll som Vice sier.

Regner med at en del har fått oppdatert spillkolleksjonen til jul, samt fått litt tid til å kose seg med litt konstruktiv destruktivitet. Det er jo ofte først når en har hatt et spill en stund en ser hvor godt/ holdbart spillet egentlig er Så.. en poll i januar over de beste FPS i 2004. Eventuellt med en slags begrunnelse? HVA er det du liker...AI, story, gameplay, grafikk, nytenking.. , kunne det være interessant?

 

Et noe større prosjekt kunne jo være å ta med rangeringer innen flere sjangere:

strategi, sport, adventure/RPG... Kunne kanskje vært interressant? Synes det er vanskelig å holde meg oppdatert innen alt, nyttig med input fra andre?

 

Mer on topic: "problemet" for Doom 3 var vel all opphaussingen før spillet ble sluppet, "alle" hadde en mening om det og det var spillet "alle" ventet på.

Noe enklere for Far Cry sånn sett, ny tittel, liten forhåndsomtale og en deilig aha-følelse for de første som kjøpte det, JEG har funnet noe nytt! - og pent!

Si hva du vil om spillet, PENERE spill skal en vel lete lenge etter, eller hva?

 

joTAN

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...