Gå til innhold

Kvaliets Kabinett + Sterk PSU!


Anbefalte innlegg

HEI!

Jeg trenger et kabinett som holder godt på bråket og som har en bra PSU. Siden jeg skal ha en bra data som jeg skal overklokke med, så er det viktig med kjøing også. Utseende er ikke så veldig viktig, men det er innsiden av kabinette. Prisen burde også være rimelig, men ikke altfor rimelig siden jeg leter etter kvalitet og ikke "tivoli" kabinett.

 

Jeg bryr meg ikke om at kabinette er kjedelig, for når jeg spiller så skal alt være mørkt, og da skal det ikke være noe lys som forstyrrer meg.

Endret av Hestetun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Thermaltake SKULL VM3000 Black kr 986,-

Thermaltake 410W PurePower 651,-

Totalt 1.637,-

 

Det kabinettet er et av de bedre kabinettene til thermaltake, og er skrueløst og har masse vifter lavt støynivå og mange smarte løsninger, les test her og her har du specs.

 

Psuen er kraftig og stabil, den er litt tvioli da, men du kan kjøpe uten lys men da får du ikke fan speed controller, personlig synes jeg du burde valgt den med fancontroller da. Specs til den med lys finner du her og til den uten lys her. Her finner du test av det med lys, bare søk på google så finenr du test av det uten lys, tar fra den sida forid jeg liker måten de liker ting på og hvordan de tester dem og hva dem verdsetter.

 

PS: Du kan også kjøpe deg et avantech(som er omtrent helt likt skull)kabinett og vifte pakken til thermaltake(4 vifter med rhoebus), hvis du ikke trenger vindu og et fet kabinett.

 

 

edit: Det var ikke den som var testa, det følger ikke med vifter, bare kontroller til psu vifta, og lys, så den ser ut som den.

Endret av hba
Lenke til kommentar

Den thermaltake tusaumi har jeg faktisk bestemt meg for, men det er den PSU'en da..........

vem av disse egner seg best

 

1. Chieftec Strømforsyning ATX 420W 2vifter Strømforsyning for P4/AMD CPUs m/PFC

 

2. Q-Tec Strømforsyning ATX 650W Gold for PIII/AMD/P4, Triple Fan, 29db

 

3. Thermaltake Purepower Butterfly 480W W0019 Strømforsyning Sort farge

 

4. Fortron Strømforsyning ATX-400W OEM 120mm, SATA Special Edition

 

5. Fortron Powersupply ATX rev2 400W 120mm, 24pin,SATA Special Edition

Endret av Hestetun
Lenke til kommentar

Høres ut som en kvalitets PSU du hadde der. Jeg kommer til ha min KAbinett og PSU lenge, så det er viktig at jeg kan bruke den i lang tid fremover. Hvertfall et helt år

 

her er oppsette mit

 

AMD Athlon 64 3500+ 2.2 GHz Socket 939

Raptor 74GB

Geforce 6800

Asus hk

dvd brenner (NEC)

Skal også ha et surround kort

+de viftene på Aopen 600 B

Endret av Hestetun
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...