Gå til innhold

TES: navn på ny armor?


Anbefalte innlegg

jeg skal lage en "ny" armor til morrowind, men jeg finner ikke ut hva de skal hete.

den skal se ut som admantium armor så den er ikke ny, men den skal være heavy og ganske bra( har ikke bestemt meg for armor rating og andre stats enda) så, har noen et forslag til navn? :)

Edit: post nr 100 :w00t: Endret av Seppe .
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noe mer paladin-aktig?

 

St. <Insert name here>'s Armor

 

Edit: Evt. Armor of St. <Insert name here>'

Det kunne fungert meget bra, måtte bare ha funnet en saint i morrowind da, eller laget en og skrevet en egen historie om han og selfølgelig vil da en del av historien vere hvordan du skal finne armoren og/eller hvor du finner den ;)

 

Ja, jeg liker det litt avanserte :roll:

Lenke til kommentar

kommer vel til å legge den ved innlegget. jeg har ikke begynt å lage den enda, men dettar vel bare 15 minutter eller noe sånt når jeg vet hva den skal hete :)

tror den skal ha rundt 50 i armor rating, og den kommer ikke til å bli helt balangsert, siden jeg vil ha hele armoren på et sted (kanskje man må drepe en npc?) :)

 

Edit: men det er jo kke noe å teste da, den ser jo helt lik ut som admantium armor bare at den er heavy og litt bedre.

Endret av Seppe .
Lenke til kommentar
kommer vel til å legge den ved innlegget. jeg har ikke begynt å lage den enda, men dettar vel bare 15 minutter eller noe sånt når jeg vet hva den skal hete :)

tror den skal ha rundt 50 i armor rating, og den kommer ikke til å bli helt balangsert, siden jeg vil ha hele armoren på et sted (kanskje man må drepe en npc?) :)

 

Edit: men det er jo kke noe å teste da, den ser jo helt lik ut som admantium armor bare at den er heavy og litt bedre.

Hele armoren på ett sted? Du kan jo (siden du liker det avanserte) spre delene utover hele Morrowind, og ha en stor quest for å samle sammen armoren igjen... Og du kan gjøre sånn at du kan ikke gå med den før du har samlet alt (du må evt. få noen til å "smi den sammen" til deg, slik som i questen til Tribunal med Trueflame der).

Lenke til kommentar
Hele armoren på ett sted? Du kan jo (siden du liker det avanserte) spre delene utover hele Morrowind, og ha en stor quest for å samle sammen armoren igjen... Og du kan gjøre sånn at du kan ikke gå med den før du har samlet alt (du må evt. få noen til å "smi den sammen" til deg, slik som i questen til Tribunal med Trueflame der).

 

hørtes vanskelig ut... så jeg tror ikke det, fikk til meshes nå, men den ble ikke golden :(

 

Edit: jeg vil ha den lett tiljengelig så jeg ikke må bruke så veldig lang tid på å få den

 

edit2: den er ferdig nå, men mangler fortsatt navn :ermm:

Endret av Seppe .
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...