Gå til innhold

PS2 adapter til håndkontroll


christian232

Anbefalte innlegg

Jeg er en sinnsyk fan av Pro evolution soccer! ;)

Skal nå gå over til pc plattform. Finnes det en adapter slik at jeg kan bruke de samme håndkontrollene? Snakker om Dualshock2. Må jeg eventuelt kjøpe en ny? Vil helst styre unna Wingman.

 

 

Hvis det ikke finnes adaptere, finnes det da noen pc kontrollere som er bygd på samme måte?

 

Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

stikk på www.play.com og søk på usb adapter ps2 eller hva de nå heter. har den selv, fungerer glimrende. du kan koble på 2 stk ps2/ps1 kontrollere på hver adapter. blir gjenkjent i win xp iallefall med en gang og fungerer i absolutt alle spill jeg har prøvd inkl emulatorer. anbefales!! og best av alt, koster bare 9,99 engelske pund inkl frakt til norge!

Lenke til kommentar
stikk på www.play.com og søk på usb adapter ps2 eller hva de nå heter. har den selv, fungerer glimrende. du kan koble på 2 stk ps2/ps1 kontrollere på hver adapter. blir gjenkjent i win xp iallefall med en gang og fungerer i absolutt alle spill jeg har prøvd inkl emulatorer. anbefales!! og best av alt, koster bare 9,99 engelske pund inkl frakt til norge!

Tusen takk, skal sjekke ut sia nå! En liten ting til, virker vibratoren og alt sammen da? feks. N4S Underground?

Endret av raffegutten
Lenke til kommentar
stikk på www.play.com og søk på usb adapter ps2 eller hva de nå heter. har den selv, fungerer glimrende. du kan koble på 2 stk ps2/ps1 kontrollere på hver adapter. blir gjenkjent i win xp iallefall med en gang og fungerer i absolutt alle spill jeg har prøvd inkl emulatorer. anbefales!! og best av alt, koster bare 9,99 engelske pund inkl frakt til norge!

Tusen takk, skal sjekke ut sia nå! En liten ting til, virker vibratoren og alt sammen da? feks. N4S Underground?

Har også kjøpt denne. Kan anbefales. Ble dog litt skeptisk over datoen på driverene men det så ikke ut til å gjøre noe. Alt fungerer fint!

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...