Gå til innhold

Crumpler veske til min 1557?


Beop

Anbefalte innlegg

Hoi

Vil gjerne ha denne veska til min Netshop 1557GLS

 

"Roll-O-Notes har originalt 1000d Chicken Tex™ stoff med ekstra ytelse og vanntett innvendig kledning motstandsdyktig mot rifter. Tykk, beskyttende polstring. Avtagbar og justerbar skulderstropp med stabilisator (3rd leg). Innvendig glidelåslomme. Utvendige stropp for feste av taske e.a. Quick Flick™ bøyle og justerbar lomme for bærbar datamaskin med størrelse opp til 33 x 25 x 5 cm eller 14.1-tommers skjerm."

 

Min maskin er : Width: 326 mm / 12.77 inch

Depth: 270 mm / 10.64 inch

Height: 30 mm / 1.18 inch

 

Dette betyr at ifølge størrelsen på veska så er maskinen ca 2 cm for dyp, men den er 2 cm lavere enn det veska kan ta...

Vil det da være mulig å få pcen min til å passe perfekt på mm inni denne veska mon tro?

 

Vet at det finnes en større modell, men den koster mere penger og penger er ikke bestevenn til stakkar student...

 

Noen som har denne med tilsvarende pc?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hehe, sjekk www.officeline.no, bestilte min derfra, en Wack-O-Phone, den tar 15.1" skjermer og koster 970 eller noe ferdig levert fra officeline, det er 10 kroner mer enn den du har sett på nå;)

Just a thought...

-totto

Jada, men Crumplerstore gir 20% studentrabatt, dvs at jeg får den for ca litt over 800 bare... Derfor er jeg så keen på å få presset en 1557 nedi en roll-o-note

Endret av Beop
Lenke til kommentar

Jeg var innom japan photo i oslo for noen dager siden og testet roll-o-notes med min 1557, men fant ut at modellen wack-o-phone (ellerno slikt) passet veldig mye bedre til den maskinen, med roll-o-notes fikk jeg ikke lokket helt ned, noe som ødela kongeinntrykket av veska.. Kjøpte meg wack-o-phone, 1557en sitter som støpt i den :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg var innom japan photo i oslo for noen dager siden og testet roll-o-notes med min 1557, men fant ut at modellen wack-o-phone (ellerno slikt) passet veldig mye bedre til den maskinen, med roll-o-notes fikk jeg ikke lokket helt ned, noe som ødela kongeinntrykket av veska.. Kjøpte meg wack-o-phone, 1557en sitter som støpt i den :thumbup:

Hvilken Japan Photo?

Med laptop og f.eks. power/ledning i baggen.. har man plass til et par bøker, en kladdebok eller to og kanskje en liiten ringperm?..

Eller må man da gå opp til "very busy man"(fat)

http://www.crumplerusa.com/products/laptop.html

Lenke til kommentar

Å HERREGUUUUD!

 

Tidligere i dag avbestillte jeg vesken min som jeg hadde bestillt fra Crumplerstore.no. Sendte mail om avbestilling klokka 15 i dag.

Veska hadde da stått som "pending" siden søndagskveld. Sto som det frem til i kveld.

Nå klokken 22.59 fikk jeg en mail der det står at dritten er SENDT!?!

Uansett så skulle de be om å få bekreftelse på studentbevis før de sendte pakken, slik at jeg skulle få de 20% i avslag som jeg hadde krav på. Men nå var pakken som sagt sendt.... Utrolig men sant. Sendte med en gang jeg så dette en mail hvor jeg sa ifra om jeg tidligere hadde sendt en mail om avbestilling.

Dette skal jeg ikke lide en krone for, ikke i hampen om jeg skal!

 

Hvis crumplerstore mener at de aldri fikk noen avbestilling, så får de dra dit peppern gror. Som sagt så skulle de ha verifisert før dem sender.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...