Gå til innhold

Diskuter ukens konkurranse - Star Wars


Anbefalte innlegg

syns egentlig det hadde vert bedre og hatt noe ala "speedmodeling" som jeg har sett et par andre steder, kunne jo seff da også hatt med 2d da :p

istedenfor 5 dager-1 uke (whatever), så sette en limit på for eks 1 time der man skal gjøre sitt beste innenfor ett ikke alt for omfattende tema.

Selvsagt kunne dette blitt "misbrukt" i og med at folk kansje hadde brukt mer enn tidsfristen på og bli ferdig men da hadde de bare lurt seg selv og ikke fått noe spes ut av det. Seff siden alle har forskjellige spec's så ville jo rendering tid vert utenom limit :o

 

For eks

Tid - 45min
Hvilket program
Hvor lang tid på evt modell
Hvor lang tid på evt tekstur
etc
Tema - øltapp

 

Menmen, bare en tanke.

Kunne funket, men tror det hadde blitt litt for rotete :dontgetit:

 

None forlag ang. neste ukes tema?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kunne funket, men tror det hadde blitt litt for rotete :dontgetit:

vel det vet man vel ikke før det har prøvd, siden det fungerer fint andre plasser så skulle det gå greit her og, men som sagt det var bare et forslag ;)

 

Men uansett, må velges et nytt tema, skal se om jeg kan få gjort noe denne gangen

Lenke til kommentar
Ja, det var jo et glimrende forslag.. Kanskje vi som roter med 3d skal starte vår egen konkurransetråd? Litt tull å drive med sideoppsett i 3d..  :roll:

 

(Hvem nevnte noe om speedmodeling?)

Blir mye rot med to, derfor så skal temaen prøve å passe for alle(de som ikke bruker 3d programmer og de som gjør :) )

med mindre admins er snille og gir oss 2 "underforum" innenfor visuell kreativitet/ukens konkuranse, 1 for 2d og 1 for 3d

Endret av TRS
Lenke til kommentar
Ja, det var jo et glimrende forslag.. Kanskje vi som roter med 3d skal starte vår egen konkurransetråd? Litt tull å drive med sideoppsett i 3d..  :roll:

 

(Hvem nevnte noe om speedmodeling?)

Blir mye rot med to, derfor så skal temaen prøve å passe for alle(de som ikke bruker 3d programmer og de som gjør :) )

med mindre admins er snille og gir oss 2 "underforum" innenfor visuell kreativitet/ukens konkuranse, 1 for 2d og 1 for 3d

Nei, det er ikke så mange som er aktive innen visell kreativitet ;)

Det hadde blitt sånn 2 bidrag hver uke :p

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...