Gå til innhold

Nytt kabinett, kjøler og PSU. Bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror nok hvilken som helst av de tre blir ett fett .

Høy gadget factor på Antec Neo da , med modulær kabel tilkopling

slik at man slipper å ha døde/ubrukte tvunnet opp i kabinettet .

Ja, jeg vet det, men sansyneligheten for at jeg kommer til å bruke alle kablene er

stor, så da er det ikke noe vits lenger. Et stort plus med antec neo er 120mm vifta.

De lager en mye dypere og bedre lyd.

 

OCZ oppgir et støyniva på 23db@60%load noe som jeg mener er bra.

Lenke til kommentar

Vel , ved en skikkelig sterk PSU tror jeg støynivå er ditt minste problem uansett type . Alle har automatisk vifteregulering (temp regulert). Og en middels belastet PSU blir ikke akkurat "het" slik som de som benytter mindre PSU'er gjør , hvilket gjør de stille selv med 2*80mm vifter.

Har selv en 400w BeQuiet med 20A på +12v og auto temp styring av viftene , og tom ved overklokket system hører jeg ikke noe til den hvis jeg ikke sitter med hue mot baksiden av kassa. Og den har noise level kurve fra 22db-32db avhengig av belastningen (20-100%).

I tillegg kan en knapp sette viftene fast på low/high/auto , veldig kjekk funksjon .

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...