Gå til innhold

Xbox controller n


-:Coldplay:-

Anbefalte innlegg

Hei,

skal ha meg ny xbox kontroll og, siden jeg er lat, gidder jeg ikke å "lære" meg en ny type kontroll hvis dere skjønner hva jeg mener, problemet er da at jeg er vant til den "vanlige" xbox controllen, den som var med i pakken når jeg kjøpte den for noen år tilbake.(tror den heter controller n eller no :ermm: ) Men jeg finner ikke denne kontrollen noen steder nå!!! :mad: Skjønner ikke hvorfor alle har slutta å selge den. (er ikke helt oppdatert, men de stedene jeg har vært innom har de iallefall slutta å slege den, de selger kun den "s" versjonen :mad: )

Spørsmålet er da om det er noen som vet om internett-shop eller en "vanlig butikk" der jeg kan få kjøpt en slik kontroll.

 

(p.s. jeg har søkt på kelkoo, da fikk jeg kun ett treff, computercity.no, bestilte men fikk etter en uke besjed om at de ikke solgte den allikevell..... :roll: )

 

Takker for svar...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

skal ha meg ny xbox kontroll og, siden jeg er lat, gidder jeg ikke å "lære" meg en ny type kontroll hvis dere skjønner hva jeg mener, problemet er da at jeg er vant til den "vanlige" xbox controllen, den som var med i pakken når jeg kjøpte den for noen år tilbake.(tror den heter controller n eller no :ermm: ) Men jeg finner ikke denne kontrollen noen steder nå!!! :mad: Skjønner ikke hvorfor alle har slutta å selge den. (er ikke helt oppdatert, men de stedene jeg har vært innom har de iallefall slutta å slege den, de selger kun den "s" versjonen :mad: )

Spørsmålet er da om det er noen som vet om internett-shop eller en "vanlig butikk" der jeg kan få kjøpt en slik kontroll.

 

(p.s. jeg har søkt på kelkoo, da fikk jeg kun ett treff, computercity.no, bestilte men fikk etter en uke besjed om at de ikke solgte den allikevell..... :roll: )

 

Takker for svar...

Sjekk på qxl. Sikkert noen som vil bytte en ny i den gamle

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...