Gå til innhold

DIN personlige mening om Siemens S65!


Big-Boy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har S65 selv.

 

Skjermen er helt ok. Hvis du er en hardcore datanerd som er mer opptatt av spesifikasjoner enn praktisk bruk så velger man en annen telefon. Jeg finner skjermen ypperlig, den er stor og gir dermed oversikt over det man driver på med. Smak og behag mao.

 

Tastene og joystick har jeg ingenting å si negativt på. Aldri plaget meg mtp utforming. Joystiken er lett å navigere med.

 

Telefonen er stilfull og clean. Designet synes jeg er superdupert.. ;)

 

Den har omfattende telefonbok, greit i jobbsammenheng.

 

Bildene er grei, beste kameramobilen jeg har prøvd.

 

Telefonen burde hatt mp3 og radio. Men så igjen.. jeg hadde aldri brukt det mer enn å teste det et par ganger, men kjekt å ha...:)

 

Prøv ulike telefoner før du bestemmer deg.. smak og behag som alt annet.

Lenke til kommentar

Synes kameraet og funksjonene er veldig bra, skjermen er desvere ikke den beste. Masse minne er bra, lyden klar og fin. Størrelsen er akkurat sånn som jeg liker den. Batteriet varer litt kort hvis det knottes mye. Joysticken burde stukket litt mere opp.

 

Bør kjøpe en kabel (DCA-510) for å oppdatere den og laste inn ringelyder og bilder.

Lenke til kommentar

joystick lå nedi en skyttergrav, var litt vanskelig å få tak i den og styre med den. Litt plastikkfølgelse og litt blasse bilder. Samt det at de medfølgene spillene hakket en del (worms, bilspillet, photoprogrammet etc)

 

Men ellers er den grei, tenkte på den selv men nå har jeg ikke lyst på den lenger pga det jeg sa. Ser litt på 6260 eller hva den heter med symbian mm

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd den et par ganger på Elkjøp:

 

Synes den var overaskende stor, og den så veldig ''simpel'' ut.

Skjermen var elendig, synes til og med at T610 sin er bedre.

Menyene var faktisk stygge og kanppene og joystikken var heller ikke noe tess.

Ellers var telefonen helt grei.

Bortsett fra det er telefonen passe ok...LOL

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...