Gå til innhold

Vinn 1 KG GULL på OsloLAN


Anbefalte innlegg

"det sies at TV2 Spillmagasinets Cathrine skal komme dit, woooo =)" - dette står jo også på OsloLANs hjemmesider da. Hva med å bare lese dem for å få all offisiell info?

 

Og gullet er for dem som vinner CS ja. Har du en sjangs?

Ehh..Tror han mente at hun kom, men det hørtes bedre ut og si

"det sies at TV2 Spillmagasinets Cathrine skal komme dit, woooo =)"

Enn og si "TV2 Spillmagasinets Cathrine kommer dit, woooo =)"

 

Uansett, så blir det jo "sagt" på hjemmesiden til OsloLAN, uansett en veldig unødvendig kommentar av deg.

 

---

 

Ang. 1KG Gull, det er jo en greit koslig premie, men at den går til CS er dumt, burde heller gått til StarCraft eller Unreal Tournament, mener nå jeg da:)

Særlig siden den gikk til CS i fjor også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For å si det sånn, tror ikke det er noen 14åringer som kommer til å vinne de gullbarrene (eller pengene). Det kommer tross alt MANGE GODE klaner, SK skal ditt også, NoA skal vel også ditt, bare uten shaGuar(?).

SK skal ikke dit. NoA skal, men har SK|Ahl i stedet for Naikon, som ble syk.

 

Kilde: NoA, SK

Endret av aschj
Lenke til kommentar

Hadde det vært noe action i CoD community på OsloLAN kunne jeg skulket lanet hjemme hos en kamerat og tatt turen, men etter min mening er CS the mest lame spillet der ute (selv om jeg må inrømme at det er det første FPS jeg spilte over nettet) Men igjen, når mohaa kom ut så kasta jeg like godt HL :roll:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...