Gå til innhold

Vinn 1 KG GULL på OsloLAN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nå skal jeg ikke ødelegge all morroa for dere gamere her, men dette synes jeg begynner å ta av litt for mye :p Enn å gi bort så mye penger til en gjeng som kaster bort livet sitt på CS og annet slask.Er det personer som virkelig fortjener å bli premiert etter prestisje er det Scenere som virkelig utvikler ting!

 

Den vestlige verden har sunket lavt. At man bruker penger på mye unødvendig er jo ikke å komme unna, men å gi folk 90k i premie for å spille dataspill, er EGENTLIG litt på skråplanet

Endret av DJ-JK
Lenke til kommentar
nå skal jeg ikke ødelegge all morroa for dere gamere her, men dette synes jeg begynner å ta av litt for mye :p Enn å gi bort så mye penger til en gjeng som kaster bort livet sitt på CS og annet slask.Er det personer som virkelig fortjener å bli premiert etter prestisje er det Scenere som virkelig utvikler ting!

 

Den vestlige verden har sunket lavt. At man bruker penger på mye unødvendig er jo ikke å komme unna, men å gi folk 90k i premie for å spille dataspill, er EGENTLIG litt på skråplanet

Hehe er litt enig, men hva med tullinger som har viet livet sitt til å løpe etter en fotball f.eks - De fortjener hvertfall ikke alle de pengene de får.

 

Samme gjelder egentlig alle typer sport. Kasting av pinner(spydkast) og kuler, løpe 100m fort, curling(!!), tennis, osv er helt meningsløst egentlig, men de casher jo inn på det. Folk liker å se andre folk gjøre meningsløse ting

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...