Gå til innhold

Everquest 2 Vs World of Warcraft


Anbefalte innlegg

Heisann...

er det noen her som skal ha seg Everquest 2? :love:

Hvis det er noen som ikke vet hva dette spillet er så sjekk www.everquest2.com

Det er ett online game "MORPG" og hvis du spør meg så Danker det ut World of warcraft :p selv har jeg spillt 1 ern men jeg gleder meg vilt til everquest2 kommer ut. :dribble:

selv så synes jeg ikke at disse spillene ikke kan sammen lignes. men jeg synes at eq2 danker ut alt av online spill.

De kan ikke sammenlignes fordi everquest2 er ett spill basert på D&D regler og er ett ordentelig rolle spill. Men WoW er ett spill basert på strategi spillet. selv så synes jeg strategi spillet er veldig bra men, etter min mening har de bare prøvd og henne med på MORPG sjangeren, for meg så virker det bare som om de bare har tatt strategi spillet og "Scrollet" ned.

 

Jeg vet det er mange irriterte Wow spillere ute der akkurat nå men dette er "min mening" :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du betatester Everquest 2 du også?

 

Storkoser meg med betaen, selv om jeg ikke har spilt noe av eneren. Hvordan kan du vite at det danker ut World of Warcraft? Prøvd den ulovlige betaen (som helt sikkert ikke kan måle seg med den ferdig versjonen). Det er et godt spill, men jeg tror det vil komme bedre MMORPGs frem mot jul.

 

Tråden er forresten feilpostet, så det er vel kjekt å få en moderator til å flytte den eller noe. :whistle:

Lenke til kommentar

Tråden flyttes fra konsoll til PC.

 

Enig i at EQ2 ser _meget_ lovende ut. Jeg tviler ikke på at WoW blir et knakende godt spill, men jeg anser det som ganske trangsynt å ta det som en selvfølge at det er WoW som blir det beste av dem, for å si det slik. Virker som det er mange som har bestemt seg for at "WoW blir det store", uten at de egentlig har noen grunn til å hevde det.

Lenke til kommentar

Jeg synes grafikken på Everquest 2 er fremragende jeg! Ble riktig imponert.

 

Som Aasgaard sier, og som jeg har sagt, det er ikke sikkert at WoW blir det store, og jeg skjønner ikke helt hvorfor "alle" har så sinnsykt store forventninger til det.

 

Nei, det som lønner seg er å ikke være trangsynt, holde alle muligheter åpne og ta imot de positive overraskelsene :)

Lenke til kommentar

Idioti, folk som Complexion skulle aldri bli tatt inn i beta'en, når de ikke leser reglene i det heletatt, alle som beta tester EQ2 har en NDA med Sony, dvs. Non Disclosure Agreement/Act. og mm. du spesefikt får en email av Sony som sier du har lov til å snakke om EQ2, så har du ikke lov til å si et ord, ikke engang at du er med i betaen.

Endret av Snabben
Lenke til kommentar
Vær så snill Snabben, ro'n ned litt a!

 

Ser ikke helt poenget med å ta den tonen, da jeg langt ifra er den eneste som røper det. Ser ikke poenget med å hemmeligholde det. Gjør du?

 

Tenk deg om litt før du poster.

 

Og du..? Hvis du har flaks, kanskje du også blir plukket ut til en beta en gang også :tease:

Du vet ingenting om jeg har blitt tatt ut i beta eller ikke. Om jeg er med, holder jeg NDA'en, om ikke så har det ingenting å si for meg, det er forhåndsbestilt uansett.

 

Ser ikke poenget nei.. vel, om et par snakker om piratkopiering på dette forumet, og henviser til kilder for det, noe som er imot rettningslinjene, er det dermed sagt at du også skal gjøre det? Det er ulovlig, og dermed skal det ikke gjøres, grunnen til at jeg tar denne "tonen" er fordi så alt for mange har problemer med å lese regler og avtaler de går inn på, spesielt NDA avtaler, som er der for en grunn.

 

Jeg tenker alltid før jeg poster, men det virker som om du ikke helt tenkte igjennom din post.

Lenke til kommentar

Jeg tenker som oftest godt gjennom poster jeg skriver ja, men nå synes jeg du har dratt hele tråden alt for mye off topic her.

 

Uansett, for meg spiller det ingen rolle om flere har sagt det, for jeg hadde ikke giddet å holde det hemmelig uansett. Om folk lurer på noe med betaen, er det bare å spørre. Jeg svarer på alt jeg kan svare på. Om utviklerene har et problem med det, får de ta kontakt med meg, banne meg fra betaen eller hva de nå enn vil.

 

Hvis de skulle begynne med det, tror jeg det ville blitt en ganske stusselig betatesting, og det vil de ikke. De vil ha folk som spiller det, og det er det de får.

 

Regner med at de færreste leser den agreementen. Jeg for min del, har ALDRI giddet å lese gjennom en slik en når jeg installerer/laste ned et spill :whistle:

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
Jeg tenker som oftest godt gjennom poster jeg skriver ja, men nå synes jeg du har dratt hele tråden alt for mye off topic her.

 

Uansett, for meg spiller det ingen rolle om flere har sagt det, for jeg hadde ikke giddet å holde det hemmelig uansett. Om folk lurer på noe med betaen, er det bare å spørre. Jeg svarer på alt jeg kan svare på. Om utviklerene har et problem med det, får de ta kontakt med meg, banne meg fra betaen eller hva de nå enn vil.

 

Hvis de skulle begynne med det, tror jeg det ville blitt en ganske stusselig betatesting, og det vil de ikke. De vil ha folk som spiller det, og det er det de får.

 

Regner med at de færreste leser den agreementen. Jeg for min del, har ALDRI giddet å lese gjennom en slik en når jeg installerer/laste ned et spill :whistle:

Og det er akkurat derfor folk som deg ikke skulle vært med i betaer.

Endret av Snabben
Lenke til kommentar

Merkelig hvordan noen folk tråler forum... Bare for å finne noen de kan heve seg over... Merkelig merkelig...

 

Jaja, noen har vel mindre å gjøre enn andre...

 

On-topic: Jeg synes begge spillene ser bra ut, på veldig forskjellige måter. EQ2 vil nok egne seg bedre for oss som har spilt mye rollespill og MMOGs, mens WoW er nok mer for den yngre garde og nye spillere. Rett og slett fordi det er enklere bygget opp. WoW har jo bare tatt det beste fra eksisterende spill, og brukt det videre. Ingenting galt med det, men det venter med andre ord ingen store overaskelser for veteranene i MMORPG-verdenen.

Lenke til kommentar
Enig i at EQ2 ser _meget_ lovende ut. Jeg tviler ikke på at WoW blir et knakende godt spill, men jeg anser det som ganske trangsynt å ta det som en selvfølge at det er WoW som blir det beste av dem, for å si det slik. Virker som det er mange som har bestemt seg for at "WoW blir det store", uten at de egentlig har noen grunn til å hevde det.

Ooh, så godt det er å lese ord med så mye sannhet. Blir skikkelig go'varm inni meg :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...