Gå til innhold

Beste headphones rundt 800kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av de du nevner, er DTX700 og HD555 mest interessante. Av de to igjen, er det litt opp til smak og behag. DTX700 er mer direkte og energisk, mens HD555 er litt mer laidback og raffinert. Så det kommer litt an på bruksområdet.

 

Du burde ta med Beyerdynamic DT231 også, den er på høyde med disse to.

 

Alle disse er sååååå mye bedre enn Koss'en. :p

Hehe...det er ikke så lett å kvantifisere forskjellen, men hvis man skulle tenke lyd pr. krone, synes jeg selv at alle nevnte er bedre enn Koss'en, med god margin.

Lenke til kommentar

Hvilken er mest behagelig å ha på? Beyerdynamic DTX 700 ser ihvertfall meget behagelig ut.

 

Det står på hpx.no:

 

DTX700: Flott lyd. Solid og rask bass. Ganske direkte og lys. Svært mye detaljer, men kan være litt "røff" mot dårlige innspillinger. Mye energi i denne.

 

Betyr det at mange nedlastede mp3 filer vil høres dårlig ut?

Lenke til kommentar

Hei..

 

Jeg kjøpte meg nettopp Beyerdynamic DT231 og er veldig godt fornøyd med denne. Den har veldig god lyd med en god fyldig bass og fin detaljert diskant. I tillegg sitter den veldig godt på hodet.

 

Hadde Koss Portapro før, men så meg lei av dårlig lyd og det faktum at alle andre hadde Portapro. Nå er Kossene solgt og alt så mye bedre... :w00t:

 

Link til DT231

Lenke til kommentar

De der så litt... pinglete ut :p

har de selv og det er veldig bra lyd til den prisen.

 

og de er ekstremt digge å ha på seg i forhold til andere høretellefoner jeg har prøvd.

Poenget er at at skal du headset til pc syns jeg en burde ha et stort et som dekker hele øret og helst er lukket. Selvom lyden ikke blir like bra som åpne headset i samme prisklasse så får det være så.. Mye diggere å se film/høre musikk/ spille i fred og ro ..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...