Gå til innhold

Mobilen er vekk !


Digitize

Anbefalte innlegg

PANIKK ! :ohmy:

 

Var hos en kompis inatt og tok noen pils, så oppdager jeg til min store forskrekkelse at min nye mobil er søkk vekk (Nokia 5140). Når jeg ringer til den så er den avslått selvom den var nyladet igår kveld (har også sperret den nå).

Jeg er 110% sikker på at den ble glemt igjen i taxi'n på vei hjem, ringte derfor nummeret til sjåføren (som står på kvitteringen).

 

Snakket med en av våre nye landsmenn i den andre enden som sa "Nei, den har vi _IKKE_ sett" :mad: .

 

ARRGH, jeg blir så forbanna. :mad::mad:

 

Abonnement og telefon via jobben, blir kjipt å forklare imorgen ...... :(

Ingenting er som skikkelig fylleangst :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal vi liksom synes synd på deg. "Pekepåogle" -----> :lol:

 

Det er jo din egen feil, det er grunnen til at jeg aldri har med meg mobiltelefon ut på byen.

hehe, nei .....

Måtte bare få ut min frustrasjon på et vis.

 

Vet jo selvfølgelig at dette er min egen skyld. Er bare så kjipt : Iløpet av 25 år har jeg aldri mistet eller blitt frastjålet noenting. Så har jeg nettopp for 2 uker siden kjøpt ny mobiltelefon (sikkert nr 10 i rekken), og nettopp den måtte forsvinne.

 

men men, you live & learn :nei:

Lenke til kommentar

Mistet min p900 på bussen en gang. Da var den 3 dager gammel så jeg var ganske deppe pga. det. Hadde ringt og spurt om buss sjåføren hadde sett den eller fått den av en passasjer, men nei. Tok samma bussen 2 uker etterpå og den ligger sammenklemt mellom 2 seter. Hadde da også fått en ny p900 av forsikring :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...