Gå til innhold

Mer info om Aopen H600B?


Anbefalte innlegg

har tenkt på et Aopen H600B kabinett til ny PC(A64, R9800pro, Tvkort, WLAN kort, 200GB WD, 1GB TwinMos)

 

Kanskje litt overflødig spørsmål, siden jeg er ganske sikker på at det går, men er 350W PSU nok??

Har lest at kabinettvifta er støyende, stemmer det??

Uansett, hvor mange kabinettvifter bør jeg ha til mitt oppsett??

Og i de første brukererfaringene står det at det ikke er noen S-ATA-strømkontakt, er det lagt til på de nyere kabinettene?

 

Håper noen kan hjelpe :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har det kabinettet selv (inhold i profil), og det funker utmerket.

Jeg er meget fornøyd!

 

Edit: leif

Ser ut som om det fungerer fint med fargoths innhold, og du har den originale PSU-en??

Ser ut som om du har S-ata også, det er lagt inn kontakter til det, right?

 

Dersom jeg trenger større PSU, må jeg vurdere et annet kabinett (chieftec??) for det blir mye dyrere å kjøpe ekstra PSU...

 

EDIT: tok denne testen. fikk 293 W recommended med litt overkill (9800XT grafikkort og to DVD-brenner-drev) Skulle ikke det gå greit da? hvor mye kan et TV-kort og WLAN-kort bruke tilsammen??

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
Den strømforsyningen holder lenge, ikke vær redd. Du kan minst ha 2 Hdd'er til med det oppsettet.

Tror det har komt  1 s-ata kontakt på disse nå, men er ikke helt sikker.

OK. Uansett blir det bare 100 kroner ekstra med

NorthQ 4001 silent

Og

Cooler master Centurion

 

Helt subjektivt.. Hva burde jeg ta??

 

Tenkte uansett på å kjøpe 2 Papst vifter i tillegg, det burde vel holde (i Centurion er det bare plass til to)

 

EDIT: 160 kroner ekstra da.. men det er utvilsomt mer eksklusivt med aluminium/stål enn plast??

Endret av smeboe
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Psuen som følger med er meget bra faktisk er det samme som selges under navnet fortron og yter mer en den er oppgitt til , så en test der den faktiske ytelsen var 380 w , i tillegg er den nermest lydløs .

Har det kabinettet selv .

Deilig å høre. Vurderer å oppgradere fra 9800pro til 6800 GT, da går vel det fint...

Lenke til kommentar
Psuen som følger med er meget bra faktisk er det samme som selges under navnet fortron og yter mer en den er oppgitt til , så en test der den faktiske ytelsen var 380 w , i tillegg er den nermest lydløs .

Har det kabinettet selv .

Deilig å høre. Vurderer å oppgradere fra 9800pro til 6800 GT, da går vel det fint...

Det går helt fint det, har samme strømf. og 6800GT.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt dette kabinettet siden mars, og er utrlolig fornøyd.

Byttet, den orgianle vifta til to stk papstvifter. Merket ikke noe forskjell.

Jeg har 3stk 250ide disker, og 1stk 250s-ata plus 9800Pro, +++ Ikke noe problem med forliten PSU, for skryt av folk som er på besøk, som mener at kabinettet er lydløst. Kan være litt lyd av vibrasjon fra HD'ene.

Nydelig kabinett. Angrer ikke!!

 

Så løp å kjøp!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...