Jump to content
Sign in to follow this  
Deadringer

skrudde opp fra 60hz til 200hz, så døde den!

Recommended Posts

da jeg var hos en kamerat i dag, han brukte en ganske gammel skjærm, skrudde han opp hertzen på skjærmen opp fra 60hz til 200hz. da begynte skjærmen og røyke så nekter den å gi bilde. hva er feilen?

da jeg var hos en kamerat i dag, han brukte en ganske gammel skjærm, skrudde han opp hertzen på skjærmen opp fra 60hz til 200hz. da begynte skjærmen og røyke så nekter den å gi bilde. hva er feilen?

Dette tror jeg er noe tull, men uansett hvorfor i hampen sette 200hz på en skjerm ??

200 HZ på en gammel og sikkert lusen skjerm LOL..

Hva var hensikten med det ja, sannsynligheten for at skjermen har gått den veien høna sparker er vel overhengende...

:!:

ikke no forsøk på overclocking nei. var en tilfeldig het for vi skulle se hva som skjedde. trudde at i verstefall ville den skru seg av, å funke når den fikk kjølt seg ned. men neida ;-)

200hz, HAAHHAHAHAAHAH. good game, over and out :p

neida :p : selv ville jeg stokket ned på nermeste tv-reperatør og hørt etter om han kunne fiksan, hvis det ikke koster mere å fikse en å kjøpe ny så gjør du det.... ville ikke fikkla inni selv, med tanke på garanti osv

Menne, fungerere den ikke da? hmm, jeg har sotte på 200mhz på en skjerm, den ble rar:P og svart, men etter vi fikk fixa oppesettet i windows, så fungerte den fint igjenn... :ermm:

Kødder du?? 200 HERTZ manuelt?! hahaha, KONGE :) Sånt gjør man bare ikke, det blir som å sprenge gode høytalere fordi forsterkeren er hissig ;)

Og får å ta dette en skummel retning - ATi sine skjermkort drivere hadde for ~2-3 år siden noen virkelig skumle Hz/refreshrate problemer og jeg tror jeg kom borti dem alle til slutt. Et HAV av tråder på rage3d.com om folk som fikk skikkelig problemer med CRT skjermene sine i etterkant. Det gikk så galt at jeg spurte Eizo om hjelp, og fikk svar om at CRT skjermen jeg kjørte i sin tid hadde full styring dersom Hz eller andre deler av signalet gikk over spesifikasjoner.