Gå til innhold

Den store legnings-testen! Er du sikker på din?


guezz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

We think you are Gay

and we are 99.49% confident with our answer :cry:

 

 

I have it on a relatively good authority that someday the gays will inherit the earth. This makes me think I should be nicer to them.

 

 

Dette var jo litt feil da!! Hadde det stått straight i stedet hadde jeg blitt fornøyd.

Er ikke mye interessert i mannetappen gitt!

:cry:

 

Brukte laaaaang tid på å finne ut om jeg skulle poste dette resultatet eller om jeg skulle ta det med meg stille og rolig i grava.... Men en åpen sjel som jeg er fant jeg ut at det burde deles med forumfolket. Det er jo en genuin sjanse til å titte raskt inn i min ellers lukkede sjel.

 

Edit: Leif stakk innom (en skikkelig fæl leif også. rart ingen la merke til han)

Endret av PSION
Lenke til kommentar

Vil bare komme med en rettelse på alt jeg har skrevet før.

 

Jeg puler alt så lenge det har to bein, veier 35 kilo eller mer og beveger seg. Beveger det seg ikke, så puler jeg det til det beveger seg. Ungt, gammelt, gutt eller jente, full eller edru, jeg er mann for rakkern! Så lenge jeg får noe å putte pikken i er jeg fornøyd.

 

Følgende sitater av meg deles med glede:

 

-Bare 12 år gammel sa du? Det går vel bra det vesla, jeg er ikke overtroisk jeg!

 

-Du har en sønn på min alder? Så flott da! Stikk og hent han du, så kan han være med han også!

 

-Ligger det noen i senga mi allerede? Drit i det. Jeg har dopa dem ned så de merker ikke at vi ligger på dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...