Gå til innhold

Den store legnings-testen! Er du sikker på din?

guezz

Anbefalte innlegg

Ta denne testen for å finne ut om du virkelig er heterofil, bifil eller homofil. :p

Legnings-testen

Jeg fikk:

Straight: 65% :wee:

Det stemmer jo siden jeg er heterofil.

Edit: Jeg må bare ta med et av spørsmålene! :!:

19. Which of the following is the strongest reason not to go to the movies?

The movies suck

The other people in the theatre suck

The food sucks

You can't do any good sucking in the theatre without getting kicked out

Edit2: NB! Dette er ikke en seriøs test! :) Ikke vær så selvhøytidlig å ta svaret alvorlig for det er jo ingen andre som kjenner deg bedre enn nettopp deg selv. :)

Endret av guezz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

We think you are Straight

and we are 44.66% confident with our answer

OK, I know what you're thinking. I guessed you were straight, big deal. It's a safe bet, since the majority of the population is straight. Especially since people like the guy on the right claim to be straight. If he's heterosexual, anyone could be. That's what's so great about America.

But hey, I gave it a shot. What do you want me to do, anyhow?

:hmm:

Lenke til kommentar

puhh, det stemte jo:

and we are 99.32% confident with our answer

OK, I know what you're thinking. I guessed you were straight, big deal. It's a safe bet, since the majority of the population is straight. Especially since people like the guy on the right claim to be straight. If he's heterosexual, anyone could be. That's what's so great about America.

:yes::yes:

Lenke til kommentar

and we are 91.16% confident with our answer

But hey, I gave it a shot. What do you want me to do, anyhow?

Stemmer bra det :thumbup:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...