Gå til innhold

Gravering på Ipod Mini


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Før du graverer navnet ditt på Ipoden din, så husk på at dette vil senke salgsverdien.

 

Men sjansen for at Ipoden blir stjelt er selvsagt mindre hvis du graverer da.

Var faktisk derfor jeg gjorde det, men det er fullt mulig å slipe det bort, men det blir nok merke etter det uansett. Uansett skaper det ekstra irritasjon for en eventuell tjuv og det blir vanskeligere for han å blir kvitt den.. eller han får i det minste mindre for den :)

 

Når det gjelder meg selv vet at iPoden nok aldri kommer til å bli solgt, kanskje gjemt og glemt i en skuffe på ett eller annet tidspunkt, men neppe solgt.

Lenke til kommentar
Jeg må bare nevne att graverte iPoder ikke kan refunderes. Så skulle det være noe kødd er det synd for deg. Reperasjon koster 1000kr timen.

Ser ikke helt problemet... Refundering har ingenting med garanti å gjøre!

 

Refundering = pengene tilbake dersom du ikke er fornøyd innen x-antall dager(tror det er 14 dager), dette er noe applestore i likhet med andre nettbutikker må tilby. Skulle det være noe galt med iPod'en har du selvfølgelig samme rettigheter som uten gravering.

 

Du har fremdeles samme garantirettigheter, samme med reklamasjon o.l. Er ikke helt sikker på hvordan det virker med selvgravering, men heller ikke det skulle bety noe for garantien(med mindre du åpner iPoden, da ryker garantien). Når garantien er over koster reperasjoner uansett det samme.

Endret av kindings
Lenke til kommentar
Jeg må bare nevne att graverte iPoder ikke kan refunderes. Så skulle det være noe kødd er det synd for deg. Reperasjon koster 1000kr timen.

Ser ikke helt problemet... Refundering har ingenting med garanti å gjøre!

 

Refundering = pengene tilbake dersom du ikke er fornøyd innen x-antall dager(tror det er 14 dager), dette er noe applestore i likhet med andre nettbutikker må tilby. Skulle det være noe galt med iPod'en har du selvfølgelig samme rettigheter som uten gravering.

 

Du har fremdeles samme garantirettigheter, samme med reklamasjon o.l. Er ikke helt sikker på hvordan det virker med selvgravering, men heller ikke det skulle bety noe for garantien(med mindre du åpner iPoden, da ryker garantien). Når garantien er over koster reperasjoner uansett det samme.

iPod har veldig liten garanti periode. Jeg kjenner en håndfull persopner som har kjøpt iPod nummer 2 pga ødelegelse etter garantiperioden.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...