Gå til innhold

Trenger hjelp med websiden til sims 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det samme skjedde her, jeg sendte mail til kundesupport og venter svar i løpet av de neste dagene.

Å bytte spill er neppe løsningen, dette taper butikken på.. Det lure ville heller vært å si ifra til EA, så kan de løse problemet med han som var så lur og registrerte en serial han ikke har betalt for..

Jeg sendte mail med samme problemet til kundesupport for ca. 1 uke siden. Venter fortsatt på svar :hrm:

Lenke til kommentar
Det samme skjedde her, jeg sendte mail til kundesupport og venter svar i løpet av de neste dagene.

Å bytte spill er neppe løsningen, dette taper butikken på.. Det lure ville heller vært å si ifra til EA, så kan de løse problemet med han som var så lur og registrerte en serial han ikke har betalt for..

Jeg sendte mail med samme problemet til kundesupport for ca. 1 uke siden. Venter fortsatt på svar :hrm:

Venter fortsatt, jeg også. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre; sende ny mail eller bytte spillet.. Jeg får vel ringe butikken og spørre.

Hold oss informert hvis noe skjer.

Lenke til kommentar

Jeg registrerte meg på thesims2.no og søkte på forumet der. Fant denne melding fra en av moderatorene:

 

Dette er desverre et problem som mange har opplevd (at kodene ikke virker når man skal registrer seg på nettet) men bare ring til EA kundesupport: 800 13 897 (13-17) så får dere en ny kode med en gang.

 

Dersom dere har sendt mail og ikke har fått svar innen 2 dager, må dere forsøke på nytt.da har det skjedd noe feil..

 

Prøvde å ringe nå, men ingen tok telefonen. Skal prøve igjen om en stund.

Endret av Duckwings
Lenke til kommentar

Fikk endelig svar.. 24 timer, my ass...

 

Hi Stefan,

 

Thank you for contacting EA Online Account Support!

 

In order for us to assist with the issue or request at hand, please reply to this e-mail with the following information:

 

EA.com Account Name-

Registration code-

Email Address listed on the account-

 

With this information, we should be able to assist with the request or issue. Please let us know if there is anything else needed!

 

Thank you,

 

Pankaj Tayal

EA Online Support.

Lenke til kommentar

Reglement for ansatte hos Expert og Elkjøp.

 

 

Du skal først og fremst være en asosial person med kontaktvansker.

 

Å smile til kunden er strengt forbudt.

 

Kunden skal ikke kunne prate normalt med deg siden du alltid vet best.

 

Kunnskaper om hi-fi er ikke ønskelig.

 

Øvrige kunnskaper om noe som drives av strøm er heller ikke ønskelig.

 

Du skal ikke beherske noe språk, ei heller ditt eget morsmål.

 

Du skal være arrogant mot alle kunder og unngå alt som kan minne om service.

 

Du skal aldri opplyse for kunden hva reparasjonen kommer på, dette skal alltid komme som en overraskelse på kunden.

 

Du skal aldri ta noe som helst hensyn til kundens ønsker og behov, bare selge ham/henne ukurante saker og ting som ingen andre vil ha, til høyest mulig pris.

 

Si aldri sannheten når kunden spør etter hjelp. Spør han/hun om siste modell, tilby kunden en Luxor platespiller fra 1975 til femdobbel pris.

 

Dersom en kunde klager, bli irritert og be kunden, vennlig men bestemt, om å dra til helvete.

 

Dersom nye varer skal lagerføres, se til at det er merker som Sonab, Mark, Saba, Unisef, Soundmaster, Elektrosound og lignende - varer som garantert går i stykker etter bare to uker.

 

Gi blaffen i kjøpsloven - her er det to ukers garanti som gjelder. Skal kunden ha lengre garanti kan du selge ham/henne en treukers tilleggsgaranti for 75% av utsalgsprisen på varen.

 

Samtlige feil som oppstår har kunden skyld i. For eksempel, dersom bilderøret i en TV er borte, og garantiplomben er urørt, har kunden funnet en smart måte å fjerne billedrøret på uten å røre plomben.

 

Insisterer kunden på en skriftlig garanti, benytt denne: Garantien på dette produktet er kun gyldig dersom feilen / skaden / mangelen ble forårsaket av montøren på fabrikken på Filippinene. For å bevise dette må kunden fremlegge en videofilm som viser at feilen ble forårsaket av denne montøren. Montøren må også gi sin skriftlige aksept på at det var hans feil, og denne aksepten skal bevitnes og signeres av fire uhildede og uavhengige vitner. Dersom det ikke var meningen at feilen / skaden / mangelen skulle oppstå, er for øvrig denne garantien ugyldig.

Lenke til kommentar
Reglement for ansatte hos Expert og Elkjøp.

 

 

Du skal først og fremst være en asosial person med kontaktvansker.

 

Å smile til kunden er strengt forbudt.

 

Kunden skal ikke kunne prate normalt med deg siden du alltid vet best.

 

Kunnskaper om hi-fi er ikke ønskelig.

 

Øvrige kunnskaper om noe som drives av strøm er heller ikke ønskelig.

 

Du skal ikke beherske noe språk, ei heller ditt eget morsmål.

 

Du skal være arrogant mot alle kunder og unngå alt som kan minne om service.

 

Du skal aldri opplyse for kunden hva reparasjonen kommer på, dette skal alltid komme som en overraskelse på kunden.

 

Du skal aldri ta noe som helst hensyn til kundens ønsker og behov, bare selge ham/henne ukurante saker og ting som ingen andre vil ha, til høyest mulig pris.

 

Si aldri sannheten når kunden spør etter hjelp. Spør han/hun om siste modell, tilby kunden en Luxor platespiller fra 1975 til femdobbel pris.

 

Dersom en kunde klager, bli irritert og be kunden, vennlig men bestemt, om å dra til helvete.

 

Dersom nye varer skal lagerføres, se til at det er merker som Sonab, Mark, Saba, Unisef, Soundmaster, Elektrosound og lignende - varer som garantert går i stykker etter bare to uker.

 

Gi blaffen i kjøpsloven - her er det to ukers garanti som gjelder. Skal kunden ha lengre garanti kan du selge ham/henne en treukers tilleggsgaranti for 75% av utsalgsprisen på varen.

 

Samtlige feil som oppstår har kunden skyld i. For eksempel, dersom bilderøret i en TV er borte, og garantiplomben er urørt, har kunden funnet en smart måte å fjerne billedrøret på uten å røre plomben.

 

Insisterer kunden på en skriftlig garanti, benytt denne: Garantien på dette produktet er kun gyldig dersom feilen / skaden / mangelen ble forårsaket av montøren på fabrikken på Filippinene. For å bevise dette må kunden fremlegge en videofilm som viser at feilen ble forårsaket av denne montøren. Montøren må også gi sin skriftlige aksept på at det var hans feil, og denne aksepten skal bevitnes og signeres av fire uhildede og uavhengige vitner. Dersom det ikke var meningen at feilen / skaden / mangelen skulle oppstå, er for øvrig denne garantien ugyldig.

wow, someone's got issues!

 

Har ikke EA en norsk support som kan hjelpe dere da? :roll:

Lenke til kommentar

Tror jeg gir opp nå. Har sendt nye mail fortsatt uten svar, har prøvd å ringe flere ganger uten hell. Den ene gangen jeg ringte, klokka var ca. 15.00 fikk jeg en automatisk svarer som ba meg om å ringe tilbake i åpningstiden som var mellom 10-17! :no:

 

Tror jeg rett og slett bare returnerer spillet :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...