Gå til innhold

s65 vs 7610


elvis!

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg en my mobil, men velger allikevel å poste det her. Dette fordi dette er mer en sammenlikning av to modeller, mer enn et "hjelp"-emne..

 

Postens tema er s65 vs 7610......

Én av de skal jeg ha... Deres oppgave er å finne hvilken.

 

Kameraene er en sak for seg selv. Her virker det som N7610 går av med seieren http://forum.amobil.no/index.php?showtopic...hl=7610,and,s65 .

 

Noen klager på at 7610'n er treg.. Stemmer dette?

Jeg har nå N7210. Kommer jeg til å savne mange funksjoner ved å velge Siemens?

 

 

Jeg vil at de som har prøvd en eller begge telefonene, skal legge ut konkrete argumenter for hvilken tlf som er best!

 

Argumentene jeg allerede kjenner til er:

- Prisforskjell

- mp3

- kamera

- ... give me the rest!

 

 

La det bli en bra post!! :w00t:

Endret av ekravik1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ut ifra mine erfaringer vill jeg si at 7610 er en VELDIG treig telefon, godt mulig de modellene jeg har prøvd ut har vært stappa så minnet er helt fult, ikke vet jeg. Men uansett, det er ikke akseptabelt at telefonen blir SÅ treig...

 

Men man ser jo i amobil.no sin test av s65 at den også er veldig treig på enkelte områder..

 

Les tester av begge telefonene grundig du, det vill gi deg like mye som seriøs og useriøse innlegg på et forum. Kanskje du evt. skal vurdere en annen telefon

Lenke til kommentar

Jepp det kan du. en funksjon jeg aldri vil gå bort fra. muligheten til å skrive en sms, ha msn oppe , opera og kanskje ett spill samtidig. bytter ved og holde inne meny knappen da du får opp en meny tilsvarende task manager i windows. hvis du en gang har vært innom symbian går du aldri tilbake til en "vanlig telefon". ellers vil jeg si at det jeg har sett av bilder fra s65 ikke overbeviser i det hele tatt. veldig døde farger i forhold til n7610

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...