Rescudo Skrevet 18. september 2004 Rapporter Del Skrevet 18. september 2004 Si at jeg har en ting, f.eks. shpTing. Hva skal jeg gjøre for å lage en ny shpTing? Som jeg kan kalle med et annet navn. Litt vanskelig forklart... Det som er, er at jeg har en tanks som skal kunne skyte et skudd. Jeg vil helst slippe å sitte med 100 arrays av shpTing, så... Prøvde med noe "Dim skudd1 as new shpTing", men det gikk dårlig. Siter Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 18. september 2004 Rapporter Del Skrevet 18. september 2004 Trykk på objektet ditt, og sett index-verdien til 0 Load shpTing(shpTing.UBound + 1) shpTing(shpTing.UBound).Top = shpTing.UBound * 100 shpTing(shpTing.UBound).Visible = True Siter Lenke til kommentar
Rescudo Skrevet 18. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. september 2004 Tøft! Tusen takk! Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.