Gå til innhold

The Chronicels of Riddick-Tråden


Wyldelife

Anbefalte innlegg

Begynnte og spille i går og jeg elsker det, for det meste av tiden så jeg meg rundt i rommet og tenkte wow, dette er beauty(I spillet). Hva synes dere om spillet?

I love it, og språket de bruker(Mjau) det er jo (Dead or Alive 3, Halo, Splinter Cell i et!) Har By the way kommet til Mainframe no.

 

BTW(Jeg har endra meg siden sist jeg var her, jeg har fått xbox og riddick og er ikke lenger den gamecube elskende MGS fan'en jeg en gang var, jeg solgte Gamecuben og skaffa meg Riddick og xbox.)

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
he he lenge siden sist Fanta boy , er en stund siden vi har hatt så mye rare innlegg på forumet ,har lissom savna det.

men  har du bytta  bilde også eller ?

Jau, bytta fra Abu til Snake og nå ska jeg skifte den igjen til riddick! Blei litt oftåpikk men let's get down to bissnuis(Skriveleif!) Riddick er et bedere spill en doom 3. sure, doom 3 har bedere grafikk, men Riddick har lissom bedere gameplay og story, det må da telle. Ville bare si det.

 

Riddick:Årets overaskelse

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
Er dette et spill som man burde satse på hvis man har Xbox. Jeg har nemlig tenkt å kjøpe meg Xbox, og siden dette spillet har fått bra kritik, tenkte jeg at dette var et brukbart spill.

 

Eller hva sier dere?

Kjøpte xbox på fredag og jeg kjøpte det bare pågrunn av(Riddick, Half life 2, Conker: Live and Reloaded.) Så Ja, god nok grunn til å kjøpe Xbox!

Tenker og kjøper Ninja Gaiden da det blir litt billigere. BTW. Runna riddick. Sinnsykt fett spill! en av de kuleste bannene er Crash site: Dere som har spillt det vet, bare digga det greiene da det store monsteret kom mot deg, jeg kasta 2 granater på den og den døde. Ragdoll effekten er utrolig bare her, blod effektene også, skyter du i hodet splatter det blod overalt, du kan se kjøtt såra til folka du har skutt lite kult da!! BTW Riddick på pc, kommer i Oktober/November/Desember

tiden, så hold hørene åpne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...