Gå til innhold

Ipod leveringstid ?


Anbefalte innlegg

Hei folkens!

 

Bestillte en Ipod den 8 september, og fikk beskjed om at den var sendt fra apple 10 september. Jeg har enda ikke mottat den og får ikke svar fra Apple's kundeservice. Noen som har bestillt Ipod direkte fra Apple som vet noe om hvor lang tid det skal ta? :hmm:

 

PS. Jeg bestillte med lasergravering, de sa det skal ta lengre tid da, men hvis enheten er sendt så er den sendt

 

Melding på apple.no:

 

IPOD 40G W/CLICK WHEEL PERSONALIZED-BSY

Shipped

1 Shipped 10/09/2004

Invoice No. : 9030762470

Carrier : TNT Nederland B.V.

 

Setter pris på alle erfaringer! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kamerat av meg bestilte en iBook for 1 mnd siden fra apple.no. TNT (de som leverer pakken på døra) klarte å sende pakken til Hong Kong :ermm:

Apple sendte han en ny som han fikk 1 uke senere. Hvis du har fått et kollinummer/sporingsnummer kan du ringe de som har pakken (tror apple bruker TNT til alt) og høre hvor den er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

eneste erfaringen jeg har er at det tar sykt lang tid.

venter enda på at apple butikken i stvg skal få inn ipod :/

på torsdag sa de at forsendelsen med ipod hadde nådd oslo.

Lenke til kommentar

De er vannvittig treige. Bestilte en IPOD mini 29 juli, fikk den forrige uke. Ble sendt 2 uker etter de først hadde lovet. Tok 9 virkedager fra de sendte den til den ankom meg. Jeg sjekket hele tiden hvor langt pakken var komt, når den endelig ankom Stavanger flyplass så var den dagen etter plutselig i Belgia, dagen etter det var den i Oslo og så kom den til meg i Stavanger dagen etter det igjen. Sånt irriterer grenseløst.

 

 

Svært skuffende av Apple, kundesupport var veldig høflige, men det er ikke alltid like lett å være fra Stavanger og kommunisere med en svenske over telefonen :)

Lenke til kommentar
hahaha

Et informativt innlegg :thumbdown:

 

Mener å huske at det gikk ca. 4 uker, fra jeg bestillte til den kom på døra. Men det gikk jo ca. en uke fra den kom til TNT fant veien. Kartbok er noe dritt. De prøvde vel 3 ganger uten å finne riktig adresse, til slutt fikk jeg en telefon fra sjefen på lagret som lurte på om jeg kunne forklare veien. :no:

 

Edit: Blir de ikke sendt fra Singapor eller Malaysia? Men har jo fått pakker fra Hong Kong på en uke. Så hvis det er noen som vet hvorfor det tar så lang tid, så bør du kanskje ringe apple og si hvorfor. Kanskje man får en jobb :thumbup:

Endret av MU26599
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...