Gå til innhold

Vi elsker N64


redflame

Anbefalte innlegg

fjern regel det der :hmm:

 

 

jeg har fortsatt tråden som engentlig het Elsker N64 , den ble jo stengt av "psilocybe"

som sa følgene:

Smileansikt teller dessverre ikke som ord. Det skal være minst tre ord i emnetittelen.

 

Stenges.

 

så nå regner jeg med at vi kan fortsette tråden?

 

on topic ,

ja digga N64 jeg også kjøpte den utelukkende pga mario 64 og zelda spillene , fantastisk maskin som samtidig ga oss et utrolig spill , GoldenEye!!!!

Endret av redflame
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akk ja... det jeg husker best er den gangen jeg akkurat hadde blitt voksen på Zelda for første gang... jeg syntes Link hørtes ut som en idiot med de gryntene og brølene sine! :!:

 

Enig med trådstarter angående stenging av den forrige tråden... en smule tamt å stenge en tråd pga. for få ord i emnefeltet. :hrm:

Lenke til kommentar

Min kjære N64 har brakt meg noen av de beste spille oplevelser eg sikkert noensinne kommer til å få :cry: GoldenEye,Ocarina of time,Perfect dark,Banjo Kazooie+++ Synd at den ikkje fikk mere oppmerksomhet en det den gjorde :no: Sier ikkje at den ver en flopp, men så mange utviklere valgte bort N64 :thumbdown: (tekniske begrensninger) jaja Skal i hvertfall spare maskina mi for alltid :yes:

Lenke til kommentar
fjern regel det der :hmm:

 

 

jeg har fortsatt tråden som engentlig het Elsker N64 , den ble jo stengt av "psilocybe"

som sa følgene:

Smileansikt teller dessverre ikke som ord. Det skal være minst tre ord i emnetittelen.

 

Stenges.

 

så nå regner jeg med at vi kan fortsette tråden?

 

on topic ,

ja digga N64 jeg også kjøpte den utelukkende pga mario 64 og zelda spillene , fantastisk maskin som samtidig ga oss et utrolig spill , GoldenEye!!!!

spill som perfect dark og rayman: the great escape var også helt utrolige.

 

Men spillet over alle spill er og blir Zelda: Ocarina Of Time

Lenke til kommentar

Har mange spill til min elskede N64 maskin, snuffs. Titler som Zelda, Mario og Banjo Kazooie (20 år og hekta på det, jaja) :p

 

N64 har ikke grafikken som de nyere maskinene har, men gudene skal vite at det er masse nydelig gameplay på den gamle maskinen. Er bare den beste. Skulle ønske de hadde fortsatt litt lengre med å lage spill til N64 men slik gikk det bare ikke. Synd.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...