Gå til innhold

GF4ti4200 - Skjermbildet fryser - artifacts.


Luv

Anbefalte innlegg

Hei.

 

En dag jeg skulle spille litt cs, bare for å få feelingen av old days, frøys skjermbildet med en gang jeg kom inn på en server. Det er også haugevis av artifacts. Jeg lasta ned noe tweaking-progr og clocka gpu fra 250MHz til 180MHZ. Minne clocket jeg ned fra 446MHz til 300MHz, og da syntes alt til å virke. Har forresten litt artifats enda, men ikke så veldig mye at jeg blir plaget av det. Hva er egentlig problemet? Varmeutvikling? Dårlige drivere? Har forresten noen eldre drivere nå som virker bedre en nvidias nyeste driver for gf.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hm, kan jo være noe med cpu clokinga... Hadde p4 2.66 @ 3.0, men nå er den tilbake på 2.66. Men det burde vel være borte nå, fordi jeg resatte CMOS. Eller kan skadene være permanente? Vifta på kortet svikter vertfall ikke... Sitter med shutlen uten "cover".

Endret av dD.
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...