Gå til innhold

En ukentlig konkuranse i visuell kreativitet?


Anbefalte innlegg

Hvordan er interessen for noe slikt?

 

Tenkte meg noe alla "sig of the week" som finnes på mange forum rundt om kring nå.

Men siden signaturer ikke er lov på hw :(

Så kunne vi fokusert mer på wallpapers og lignende :)

 

Tenkte da at det ble et tema for hver uke, f.eks. den ene uken så blir temaet; "Ringenes Herre" å da lager man noe som omhandler LOTR :) Men temaene må være varierte og burde bestemmes av mer enn en person.

 

Noen som synes dette høres bra ut? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes dette høres spennende ut jeg!

Også syntes jeg alle skulle få bli med uten å bli plaget for at bildet dems ikke ble like fint som alle andre sitt (Seff!)

 

God ide Gandalf :w00t:

 

Men hvordan skal det være med kåringen av vinneren?

Skal det settes opp en poll så kan brukerene stemme selv? :)

 

Håper dette blir noe av :thumbup:

 

Edit:

Leif.. :whistle:

Endret av Stish
Lenke til kommentar
Høres kult ut dette, men la oss slippe LOTR som tema  ;)

Slippe LOTR tema nei, det går nok ikke :p

 

Men jeg stemmer for at vi somregel holder oss til ting som er lett å finne bilder til, eks. storfilmer, spill osv.

 

Og i enkelte tilfeller så beveger vi oss f.eks. mot 3d animasjon osv(men mest PS(og ligndende) siden det er det flest folk har :) )

 

Men jeg skal prøve å kontakte en moderator snarest, slik at vi kan begynne allerede på mandag :thumbup:

 

Vi starter med Star Wars(med tanke på at de slippes på DVD denne uken :) )

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Høres kult ut dette, men la oss slippe LOTR som tema  ;)

Slippe LOTR tema nei, det går nok ikke :p

 

Men jeg stemmer for at vi somregel holder oss til ting som er lett å finne bilder til, eks. storfilmer, spill osv.

 

Og i enkelte tilfeller så beveger vi oss f.eks. mot 3d animasjon osv(men mest PS(og ligndende) siden det er det flest folk har :) )

 

Men jeg skal prøve å kontakte en moderator snarest, slik at vi kan begynne allerede på mandag :thumbup:

 

Vi starter med Star Wars(med tanke på at de slippes på DVD denne uken :) )

Ikke bare sånt, vi kan jo også ha abstrakt og manuipulasjon vel?

Alt mulig innenfør grafikk :)

Lenke til kommentar
Høres kult ut dette, men la oss slippe LOTR som tema  ;)

Slippe LOTR tema nei, det går nok ikke :p

 

Men jeg stemmer for at vi somregel holder oss til ting som er lett å finne bilder til, eks. storfilmer, spill osv.

 

Og i enkelte tilfeller så beveger vi oss f.eks. mot 3d animasjon osv(men mest PS(og ligndende) siden det er det flest folk har :) )

 

Men jeg skal prøve å kontakte en moderator snarest, slik at vi kan begynne allerede på mandag :thumbup:

 

Vi starter med Star Wars(med tanke på at de slippes på DVD denne uken :) )

Ikke bare sånt, vi kan jo også ha abstrakt og manuipulasjon vel?

Alt mulig innenfør grafikk :)

ja selvfølgelig, men tror det blir feil å bevege seg innenfor 3d design(eks. hva holger holder på med) Det blir nok for vanskelig for flertallet, men abstract og manipulasjon er selvsagt et must :)

 

Hvorfor akkurat wallpaper?

Hva med et vanlig 640*480 bilde?

 

Jeg liker ikke å lage ting i storformat. icon2.gif

 

Men det hadde jo vært gøyalt, ukentlig tema og greier...

640x480 kan telle som wallpaper ;)

 

Noe som også hadde vært gøy var signaturer(400x125) men da måtte vi fått til noe at man kan ha bilder i signaturen(men som bare vises i visuell kreativitet(hadde kanskje blitt litt vanskelig) :p

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Kjempeidé!  :w00t:

 

Jeg er med, uansett tema. Har du fått noe kontakt med en moderator? Det beste ville vel vært å ha en poll i stickyen, hvor brukerne kan stemme på bildene. Slik slipper moderator det vanskelige valget, og i tillegg vil det engasjere flere folk.

Jeg har postet her venter bare på svar :)

 

Håper at de kan opprette en underkategori her hvor alle konkunranse ligger, så stenges de bare etter hver uke :D

 

Mulig det er nødt til å bli poll, men det beste hadde vært at en som ikke er med(helst en moderator) viser bildene til erfarne folk(som ikke er med) og han/de velger ut de beste, men dette blir kanskje litt stress :dontgetit:

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Det enkleste er nok å ha en sticky med poll under Visuell kretivitet som blir slettet og lagd på nytt for hver uke. I denne stickyen legges bidragene ut (bare bidragene, kommentarer tas i egne work-in-progress-tråder som deltakerne selv lager).

Hmm synes det var tungvint, bedre med en underkategori :)

Der kan de gamle trådene ligge også(slik at man kan gå tilbake å se på de eldre flotte bidragene :D )

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...