Gå til innhold

DDR Maximizer on it's way a real jaw dropper


Bofur

Anbefalte innlegg

Sikkert fler av dere som har sett denne, men poster uansett slik at dem som går med planer om DDR Booster'n til OCZ ser at det finnes alternativ.
[img]http://www.thelab.gr/images/Hipro5/Multicontroler/jpg/Image24_jpg.jpg[/img]
Funker både for DDR1 og DDR2
JA den er compatibel med Abit sine IC7 kort med tanke på vtt tracking så støtter denne alle hk
3. flukserer +/- 0,1mv ved full load som er hele 25A

Did anyone talked about " Clean Power " ....?
[img]http://www.thelab.gr/images/Hipro5/Multicontroler/jpg/Filter_jpg.jpg[/img]

Hvem andre en hipro5 kunne finne på å lage et så knall produkt :hmm:

[url="http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=42220&page=1&pp=25"]Trykk er for mer nam nam :dribble:[/url]
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men hjelper dette noe når man har et abit ic7max3 med flukserende volt-spenninger?

Det vil jeg tro. Med en sånn sak drar ikke minnet strøm via hovedkortet, men rett fra 5V (Hvertfall med DDR Booster).

jeg har prøvd ddr-boosteren til ocz, men fikk ikke noe særlig utbytte av den. Vi denne ha noe annen effekt i mitt system? ddr-boosteren sitter jo i minne-slotene, så spenningen blir jo ustabil uansett ang. den.

Lenke til kommentar
Men hjelper dette noe når man har et abit ic7max3 med flukserende volt-spenninger?

Det vil jeg tro. Med en sånn sak drar ikke minnet strøm via hovedkortet, men rett fra 5V (Hvertfall med DDR Booster).

jeg har prøvd ddr-boosteren til ocz, men fikk ikke noe særlig utbytte av den. Vi denne ha noe annen effekt i mitt system? ddr-boosteren sitter jo i minne-slotene, så spenningen blir jo ustabil uansett ang. den.

Alle abit sine 875/865 kort må ha vtt-mod for OCZ sin DDR Booster

 

Denne funker bedre en OCZ sin DDR Booster for den tracker ikke vtt på alle kort :thumbdown: noe denne gjør :w00t: slik at her vil vtt altid være det halve av vmem.

 

Så skal du bruke DDR Bostern til OCZ må du gjøre en vtt mod av hovedkortet ditt om den ikke traker det riktig

 

+++ Her sitter jo ikke komponentene på et mem-pcb stukket med i en minne slott, men jeg tror den vil ha noe av det samme bar det at den har poweret i en egen psu som vist ovenfor.

Lenke til kommentar
Dett4e så jo fett ut.. lurer på om microplex blir og ta den inn?

Snakket med hipro5 her og han sier at fler aktører i Europa har lagt inn bestillinger på denne, slik at den skal ikke være vanskelig å få tak i.

 

Beta testingen er snart over, og nå mangler bare CE godkjenning før den kommer ut på det Europeiske markedet. :dribble:

Lenke til kommentar
Men hjelper dette noe når man har et abit ic7max3 med flukserende volt-spenninger?

Det vil jeg tro. Med en sånn sak drar ikke minnet strøm via hovedkortet, men rett fra 5V (Hvertfall med DDR Booster).

jeg har prøvd ddr-boosteren til ocz, men fikk ikke noe særlig utbytte av den. Vi denne ha noe annen effekt i mitt system? ddr-boosteren sitter jo i minne-slotene, så spenningen blir jo ustabil uansett ang. den.

Alle abit sine 875/865 kort må ha vtt-mod for OCZ sin DDR Booster

 

Denne funker bedre en OCZ sin DDR Booster for den tracker ikke vtt på alle kort :thumbdown: noe denne gjør :w00t: slik at her vil vtt altid være det halve av vmem.

 

Så skal du bruke DDR Bostern til OCZ må du gjøre en vtt mod av hovedkortet ditt om den ikke traker det riktig

 

+++ Her sitter jo ikke komponentene på et mem-pcb stukket med i en minne slott, men jeg tror den vil ha noe av det samme bar det at den har poweret i en egen psu som vist ovenfor.

jeg tør rett og slett ikke utføre noe slikt på kortet mitt, har ikke kompetanse på dette området i det hele tatt. Noen i oslo-området som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...