Gå til innhold

Alle CD brennere kan brenne CD-RW


janda

Anbefalte innlegg

Min påstand: Alle cd-brennere kan brenne CD-RW, om man har brenne program installert. Har noen opplevd det motsatte, og ev. hvorfor.

*Emnetittel redigert av moderator - "Alle CD brennere" er ikke så voldsomt beskrivende for innholdet* Endret av psilocybe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min påstand: Alle cd-brennere kan brenne CD-RW, om man har brenne program installert. Har noen opplevd det motsatte, og ev. hvorfor.

Ja de aller fleste brennere kan brenne cd-rw. Det selges ikke lenger brennere som ikke kan brenne rw, men det finnes alltids noen gamle som ikke kan uansett brenneprogram ;)

Lenke til kommentar
Min påstand: Alle cd-brennere kan brenne CD-RW, om man har brenne program installert. Har noen opplevd det motsatte, og ev. hvorfor.

Hmmm... Laget du deg en bruker her på HW utelukkende for å dele dette med oss? I såfall skal du gjerne få min Matsushita 2X brenner gratis. (Kun CD-R, ikke CD-RW...)

 

-KJ

 

EDIT: Var vel Mitsumi, ikke Matsushita.

Endret av jevel
Lenke til kommentar
Eller så faller det noen tungt for hjertet å stille sin egen person i fokus for uvitenhet. -> heller slenge en påstand ut og følge med på diskusjonen enn å spørre direkte..

 

Han fikk svar uansett, og en liten bonus (2x CD-brenner).

 

Velkommen til forumet janda.

 

Tenkte dette var et seriøst forum, uten pisspreik

Lenke til kommentar
Eller så faller det noen tungt for hjertet å stille sin egen person i fokus for uvitenhet. -> heller slenge en påstand ut og følge med på diskusjonen enn å spørre direkte..

 

Han fikk svar uansett, og en liten bonus (2x CD-brenner).

 

Velkommen til forumet janda.

 

Tenkte dette var et seriøst forum, uten pisspreik

Dessverre så dukker det stadig vekk opp folk som lager tåpelige topics og slenger dritt.

 

Ironisk at du er den som sørger for useriøsitet og pisspreik :)

Lenke til kommentar
Eller så faller det noen tungt for hjertet å stille sin egen person i fokus for uvitenhet. -> heller slenge en påstand ut og følge med på diskusjonen enn å spørre direkte..

 

Han fikk svar uansett, og en liten bonus (2x CD-brenner).

 

Velkommen til forumet janda.

 

Tenkte dette var et seriøst forum, uten pisspreik

Dessverre så dukker det stadig vekk opp folk som lager tåpelige topics og slenger dritt.

 

Ironisk at du er den som sørger for useriøsitet og pisspreik :)

Kan ikke ha sagt det bedre selv.

 

Janda : Din påstand stemmer ikke, hadde en gammel Cd brenner som ikke kunne brenne Cd-rw, mener det var Phillips 1x et eller annet.

Lenke til kommentar

Tja.. for å si det enklere så går det an å formulere det som et spørsmål om man lurer på noe. Om man påstår noe eller har en ide/oppfatning av noe og er usikker på om man har rett så må man spørre for å få svar.

 

Så klart er forumet seriøst og de færreste slenger dritt, for det er ikke pent å gjøre, noe som de fleste som har fått med seg litt sunt folkvett i oppveksten vet.

 

Jeg skjønner deg litt i måten du "stiller spørsmålet" ditt på Janda, men det er noe Ex-phil over det, og det forsøker de fleste av oss å presse lengst mulig vekk i hukommelsen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...