Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Får ikke logget inn på msn/ mail osv....


Anbefalte innlegg

Jeg bor i Melbourne, Australia og er avhengig av internett for å holde kontakten med "gamlelandet". Nå har jeg installert bredbånd fra Telstra (Australsk Telenor). Det er en vanlig ADSL Broadband med modem. Det er første gang jeg kobler PCen mi n på nettet her, og alt fungerer utenom MSN, hotmail, adgang til skolens hjemmesider og norske nyheter på bl.a. NRK.no.

 

Finnes det en sperre eller noe som jeg kan løse opp eller justere? Jeg har ikke mye peiling på slike ting, så her trenger jeg virkelig hjelp. Helpdesk på Telstra sier at det ligger ingen sperrer eller brannmurer hos dem.

 

Kan noen hjelpe? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan jo forsøke webmessenger.msn.com og se om du får logget på der. På jobben har de vurdert å sperre for msn, men jeg skal nok klare å komme forbi! Har ikke så god greie på sikkerhet, men tror det er litt mindre risiko å bruke webmessenger siden det ikke er installert noe program på maskinen.

 

Ellers vet jeg ikke hva som er galt med tilgangen din.

Lenke til kommentar

Er det en ny maskin?..Eller er det en du har brukt tidligere?

 

Er det en ny kan det være så mangt.

 

Er det en du har brukt på nett tidligere uten problemer høres det jo merkelig ut.

Men du kan jo prøve å slette alle cookies

 

Hva mener du egentlig med at det ikke fungerer?

Kommer du ikke lengre enn innlogging eller er det bare "siden kan ikke vises" melding?

Lenke til kommentar

Takk for svar!

 

Jeg har brukt maskinen på nettet i Norge tidligere. (Den er ca ett år gammel)

 

Jeg kommer inn til innloggingssiden i Hotmail.com. Videre får jeg skrevet navn og passord, men så er det stopp. "siden kan ikke vises". Det samme skjer på skolens nettsider og f.eks nrk.no hvor jeg vil se nyheter fra Norge.

Lenke til kommentar
Takk for svar!

 

Jeg har brukt maskinen på nettet i Norge tidligere. (Den er ca ett år gammel)

 

Jeg kommer inn til innloggingssiden i Hotmail.com. Videre får jeg skrevet navn og passord, men så er det stopp. "siden kan ikke vises". Det samme skjer på skolens nettsider og f.eks nrk.no hvor jeg vil se nyheter fra Norge.

samme skjer for min hotmail når jeg skal sjekke mail :(

Endret av Rockmann
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...