Gå til innhold

Faen, skal alltid plages!NX6800...


b0rre

Anbefalte innlegg

NB!Skrevet under sterkt sinne!NB

var hoppende glad da jeg fikk pakka opp pakken fra komplett idag der det lå et MSI NX6800 128mb skjermkort.var kjapp med å fjerne ati drivere grundig og slo av maskina og bytta om skjermkort..starta maskina, ingen skjermbilde!?

hva faen tenkte jeg,ødelagt skjermkort?

Tok ut kortet og satte det inn igjen,rikka litt på system rammen min samtidig bare for å sjekke.boota opp og fikk skjermbilde, men med et helvetes fargesprak!

dæven om skjermkortet er ødelagt,mens disse tankene svirra i huet mitt reiv jeg ut kortet og løp til familie pc'n vår og satte det inn der.Wee! fargesprak igjen :mad:

jeg kom meg inn i XP login bildet, der var det merkelig nok ingen artifacts?hva skjer?lasta ned artifacts tester5 og kjørte programmet.artifacts found!fanden..

tok nå og lasta ned nvidia drivera som den optimisten jeg er og la inn,kjørte AT 5 igjen..ingen artifacts found? nå er det heller ingen fargesprak i bios oppstartsbilder?mm, noen som driver å kuker med meg her eller er det noe veldig snålt med dette kortet?

 

PS.ingen kommentarer på evt skrivefeil eller annet da jeg er irritert nok fra før av!

Takk :no:

Endret av b0rre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det samme problemet med X800PRO

Stolt som jeg var, så var jeg en av de første i hele Norge som hadde mottat X800PRO..

Skrudde på pc'en og skjermbildet var helt fucka.

Sendte det tilbake og fikk pengene tilbake..

Ta en telefon til komplett og si det som det er, hvertfall det jeg gjorde :)

Lenke til kommentar
huff, ser dårlig ut dette her..tror nok skjermkortet er gåent siden det blir så mye farger..herlig dette med tanke på at jeg har hatt ati nå endel år=\lite problemer men nå når jeg går over til en annen chip produsent så går alt galt:no:

MSI 6800 er ett veldig bra kort.. Det er bare du som har vore uheldig. ;) Returner kortet og få ett nytt og jeg lover deg: du kommer ikke til å bli skuffet.. (Med mindre det kortet også er f*** up!!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...