Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

3Com router og Asus AP ?


Anbefalte innlegg

Har en 3Com (3crwe554g-72) som er satt opp som trådløs router mot en 8Mb adsl linje, med en kabel-pc og fire trådløse pcer... Fungerer utmerket ...

 

Har nå invistert i en Asus wl-500g som jeg vil ha på stuen for å koble på xbox og dreambox på mitt trådløse nettverk.

 

Det jeg ønsker er å ha asus som en brigde (?) som bare "videreformidler" iper fra 3Com... Vil heller ikke ha noen andre trådløse koblinger (bare kabel) på asus enn brigde til 3com

 

Asus er satt opp til å akseptere mac `en til 3Com og vice versa .. Det er satt opp wep med delt nøkkel (enkel 64bit) og 3Com står som DHCP router..

 

Ps... Har klart å lage en stripe i asusen så det er ikke mulig å bytte den selv om den er 3 dager gammel :(

MÅ få det til :)

 

Hilsen NoNickAtAll

Endret av NoNickAtAll
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det du gjør er og last ned ny firmeware. på asusen på web siden.

husk og restarte den til default etter på.

så sett opp den som normal base stajeon med samme ssid som 3com'en så gå på "advanst" under wierless og velg der det står "ap or wds" velg der "ethenet" så save og boot boxen og du har link (den bruker 2-3min før den linker)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...