Gå til innhold

sims 2 systemkrav


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til trådstarter:

 

Skjermkortet er nok alt for dårlig til å kunne kjøre det på max innstillinger, men du vil kunne få en helt kurant spillopplevelse. Har selv sett spillet kjøre på et grafikkort av enda lavere rang, og det fungerere helt greit (spillet slår selv av alle avanserte innstillinger). Dette var på en maskin med bare 128MB RAM, og det var uten tvil det absolutt største problemet. The Sims 2 liker RAM, og det liker MYE RAM. :)

Lenke til kommentar
Sims suger:thumbdown:......

At folk gidder å sitte foran skjermen og bygge  hus i  timevis, tukle og manipulere andre  ''menneskers''  liv.

Gå ut i skogen, eller spill ground control 2.

Uuu, så redd jeg blir.

Det er nettopp det som er så morro med Sims 2. Jeg skal faktisk KJØPE spillet på mandag. Det sier LITT om hvor glad jeg er i slike spill(Gadd ikke å kjøpe D3)

"You my good Sir, are pathetic"

Endret av Lautsprecher
Lenke til kommentar
Sims suger:thumbdown:......

At folk gidder å sitte foran skjermen og bygge hus i timevis, tukle og manipulere andre ''menneskers'' liv.

Gå ut i skogen, eller spill ground control 2.

At folk gidder å gå offtopic i en tråd og irritere andre med noe som er så fullstendig irrelevant i forhold til hva det ble spurt om? Folk har forskjellig smak, vettu, ditt grasnaut.

 

Forøvrig spiller jeg The Sims 2 nokså knirkefritt med medium innstillinger på en bærbar Ferrari 3200 med Radeon 9700-kort. Har en stasjonær med langt bedre spesifikasjoner, og på den har jeg alle innstillingene på fullt. Synes dog ikke at grafikken blir så veldig mye bedre med alt på fullt, enn det den er med medium innstillinger.

Lenke til kommentar

Vil tro at spillet har endel bøgs i begynnelsen. Prøvde det på min maskin (a64 3000+, 1gb ram, raptor) og et innlånt r9800pro. Vil på ingen måte si at det går "flytende" på 1024x768 med alt på full spiker. Greit nok, det er bare av og til det hakker, men det burde ikke skje spør du meg. Tar også usannsynlig lang tid å loade inn diverse scenarier på spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...