Gå til innhold

Hvordan lage hull til 120mm?


A!1

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fått mitt nye LianLi PC6277A i posten og nå vil jeg finne fram dremel og bor og andre ting som lager hull...

Jeg skal bestille et MIST dualradiator vannkjølings-sett fra microplex. Samt GPU blokk til GF6800. Dette settet bruker EVO240 radiator, men i toppen av kabinettet mitt er det kun ett 120mm hull. Jeg trenger 2. Hvordan går jeg fram for å lage det ekstra hullet?

Kan jeg gjøre dette uten å ta ut alle komponentene fra maskinen?
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor får jeg kjøpt 114mm hullsag for en billig penge?

 

kan noen gi meg noen linker til produkter på clas-ohlson / biltema som kan gjøre jobben?

 

Hullet i toppen av kabinettet fra før er kvatdratisk, ganske nøyaktig 11x11 cm, med et kryss i midten og fire runde hull i hjørnene. Hadde vært morro å få til et likt hull ved sidenav...

Lenke til kommentar

Har samme tower som trådstarter.

 

Jeg har hørt dremel med en grov kuttskive er det beste. Men du trenger en 5-6 av disse og et heavy set med vernebriller. Slik at du ikke får kuttskrivene i øynene når de knekker :cry:

 

Jo. Du trenger ikke ta ut alt. Legg en kraftig bærepose under, men sørg for å ha avstand fra der du kutter og bæreposten. Slik at spon ikke brenner hull i bæreposen. Og uansett hva du kutter med. Så ta det !ROLIG! slik at hverken bår eller plata blir så utrolig varm.

 

Jeg har iallefall startet med å bore 4 hull som passer til vifta. Har planer om å kutte og slipe til ett makans likt hull som er der fra før.

 

Om ikke dette går veien så går jeg for en runding. Tegnet av med passer.

 

Lykke til iallefall. :dremel:

Endret av PoWerFeeD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...