Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1: Ikke registrér deg på dette forumet for å komme og mase

 

2: Ikke mas, gjør bare ting verre

 

3: Bumping som du gjør (lage flere poster i en tråd for å få folk til å se den) er ikke lov her på forumet

 

4: Jeg er lei av sånne som deg og gidder dermed ikke å hjelpe deg :)

1. dette forumet her er ikke alene med tanke på brukernavn & sånn.... amobil og en haug med andre forum kjører samme greia...... Derfor: registrerte jg meg ik her bare for å få hjelp...

 

2./3. Javel, beklager det...... Vil bare ha det bort... Sover lite om dagen... (dårlig unnskyldning, jg veit...)

 

4. Ok...

 

 

 

Jeg kom ik hit for å lage trøbbel eller noe, hadde bare et spørsmål. Men det var kanskje dumt å stille det her.....

 

 

 

_____________________________

 

For å unngå dobbel-posting gjør jg d et sånn.....

 

 

Det som skjer er at den siden som er satt til hjemmeside funker ik.... Jeg blir sendt over til en idiotisk søkeside... Og viss jeg prøver å resette hjemmesiden funker det bare ikke. kommer til samme søkeside... Det er alt.. Og noen sider kommer jeg ikke inn på. fordi søkesiden "tar over", kanskje litt dumt forklart det der....

 

Navn på greiene:

 

VerifierBug

Bubble

Beyond

 

Alle er isolert med Norton...

Endret av danielthedon
Lenke til kommentar

Last ned HijackThis. Du finner link her. Er du en erfaren databruker kan du kanskje bruke programmet uten hjelp fra andre, men er du usikker bør du konsultere folka på ComputerCops.biz. Problemet du beskriver - kapring av hjemmesiden - er veldig vanlig.

 

For å forstå loggen HijackThis genererer, sjekk denne. Det er trolig de 2 oppføringene nedenfor du bør konsentrere deg om, men det kan være mer. Internettadressen i kodelinjen under definerer startsiden i nettleseren. (Google er her lagt til som et eksempel). Dersom det står noe annet enn det du opprinnelig hadde som startside, huker du av i boksen ved siden av den respektive linjen og trykker "Fix". Men som sagt, er du i tvil, søker du hjelp på ovennevnte forum.

 

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.com/

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.google.com/

 

Håper dette hjelper! :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...