Gå til innhold

Anbefaling av heftig punk


apoxdigital

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Regression Point (Hardcore punk)

Fra Tromsø, right?

 

Sjekk ut The Peacoks. Veldig interresant, rar punk med kontrabass og greier. Dødskult.

Jepp. :) Dyktige karer.

 

Skal sjekke de ut!

 

Er ikke det metal?

 

Punk-metal. "Go skate" er i mine ører en punklåt. Eneste som skiller de nevneverdig fra andre "punkband" er at de faktisk mestrer instrumentene sine. Punk er en sjanger hvor de fleste banda passer inn i dette scenariet:

 

"I Kristiansand dyrepark har det vært mye furore etter at en lokal kunstner droppet diverse instrumenter ned i apeburet. Nå plager apene resten av befolkningen med lite gjennomtenkt musikk og dårlige tekster - ikke ulikt 50 Cent."

:tease:

Lenke til kommentar
Se her, her og her!

 

Og ta en nøye titt på min signatur!

Dette temaet har vært oppe altfor mange ganger, jeg begynner å lure på om kidsa endelig har oppdaget noe punk som ikke er Blink 182 eller Sum 41.

Punk har jeg hørt på siden jeg var liten og hørte mye på NOFX og Green Day, så å påstå at jeg hører på Sum41 eller Blink187 er tull, søkte på punk, men de fleste anbefaler The Hives aktig punk, jeg vil ha mer NOFX aktig punk som Suicidal Tendencies, Pennywise +++

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...