Gå til innhold

Hvorfor har ikke komplett AOPEN kabinetter ?


Anbefalte innlegg

Det må jeg selvsagt spørre komplett om, men de har stengt nå.

 

Komplett har etter min mening et svært bra utvalg av komponenter til konkuransedyktige priser.

 

Jeg synes likevel at kabinettutvalget ikke er på samme høyde.

 

Noen som f.eks vet hvorfor de ikke har det stillegående og billige AOpen H600B midi-kabinettet ?

Endret av lurerpaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De kan jo ikke ha alt. Dessuten er det mye jeg savner der, men jeg klager ikke over den grunn.

Nei, det meste er jo tilgjengelig andre steder og rimeligere enn hos komplett.no.

"Det meste". Komplett har et variert utvalgf, men jeg tviler på at du finner så altfor mye mer hos psdata eller noe. De kan ha mer, men mye er det samme, slik som alle de standard sorte/hvite kabinetboksene og samme standard Twinmos ram. Men så mye av det andre, slik som ferdige casemoddede pcer og slikt, finner du lite av hvis du ikek drar på spesiel butikker. Isåfall trekker det ned på andre varer.

Lenke til kommentar
lurerpaa skrev 17/09/2004 : 20:33

  Det må jeg selvsagt spørre komplett om, men de har stengt nå.

 

Komplett har etter min mening et svært bra utvalg av komponenter til konkuransedyktige priser.

 

Jeg synes likevel at kabinettutvalget ikke er på samme høyde.

 

Noen som f.eks vet hvorfor de ikke har det stillegående og billige AOpen H600B midi-kabinettet ? 

 

Hei, vi fører dessverre ikke Aopen-kabinetter for tiden. Det blir litt "feil" å gå inn på årsaken til akkurat et merke, men generelt sett så vurderer vi bl.a.:

Konkurransedyktige betingelser (priser/returordninger/markedsføring), produktkvalitet, leveringsdyktighet +++ når vi vurderer hvilke produkter vi skal selge. Vi skulle gjerne tilfredsstilt alles ønsker, men da hadde lageret vært litt i overkant ;)

 

Ikke umulig at Aopen kommer tilbake, men ikke på kort sikt.

 

PS. Det har kommet og vil komme en del andre nyheter på kabinett-fronten fremover :)

Lenke til kommentar
FlexGym skrev: 17/09/2004 : 22:10 

 

Vil dere tjene penger selg lianli kabinetter!

Uendelig med mennesker har handlet hardware på komplett

og kjøpt lianli kabinett fra microplex.

Hvorfor ikke selge noe av skikkelig kvalitet? 

 

 

He-he, ventet egentlig på den der :p

 

For å holde svarene generelle: Ikke umulig at det dukker opp noen nye kvalitetsmerker på kabinettfronten fremover ;)

 

Edit: tatt inn qoute

Endret av Komplett.no
Lenke til kommentar
Vil dere tjene penger selg lianli kabinetter!

Uendelig med mennesker har handlet hardware på komplett

og kjøpt lianli kabinett fra microplex.

Hvorfor ikke selge noe av skikkelig kvalitet?

Ja, Lian Li kabinetter er toppen. Microplex har jo alle de andre småtingene en trenger til kabinettene som vifter, kjølere etc. også da.

Lenke til kommentar
Det må jeg selvsagt spørre komplett om, men de har stengt nå.

 

Komplett har etter min mening et svært bra utvalg av komponenter til konkuransedyktige priser.

 

Jeg synes likevel at kabinettutvalget ikke er på samme høyde.

 

Noen som f.eks vet hvorfor de ikke har det stillegående og billige AOpen H600B midi-kabinettet ?

veit ikke

 

Mvh Stian_A

Endret av Stian_A
Lenke til kommentar

jeg også har stusset noe over hvorfor det ikke selges aopen-kabinetter, lurt å ha et skikkelig billig-alternativ, og da mener jeg ikke q-tec som ligger langt under det aopen kan by på. har selv hatt 2 aopen-kabinetter og har vært meget fornøyd. Har vært borti et q-tec og var særdeles misfornøyd! bra at ihvertfall netshop med flere ikke selger q-tec men heller velger aopen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...