Gå til innhold

Hitachi Deskstar 7K400 400GB S-ATA 8MB cache 7200R


GrinJe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er 5 plater og 10 lese/skrive-hoder i denne disken, så den blir noe varmere enn konvensjonelle 250GB-disker med 3 plater, ja. Aktiv kjøling (vifte) er nok en uskreven nødvendighet på denne.

 

Definer stabil. Jevn hastighet? Pålitelig? Vanskelig å si noe om sistnevnte ut fra tester, når testperioden gjerne går over få timer. Dette får de som evt har erfaringer svare på.

 

Har lest tester av denne, husker dessverre ikke hvor, bare at jeg "googlet" meg til det.

Endret av KAS
Lenke til kommentar
noen som har den?

er den varm?

stabil?

osv, vil gjerne høre litt erfaringer om den :thumbup:

Jeg skal ikke si for sikkert , men jeg har hørt mye dårlige erfaringer med hitachi disker. Og da har det vært snakk om varme ytelse og stabilitet.

Kankjse det står noe om de i tester??

Jeg begynner så smått å bli lei av all denne grunnløse ryktespredningen. Hitachi har aldri levert en dårlig serie med disker.

Lenke til kommentar

http://www.storagereview.com/articles/2004...9revisit_1.html

 

The Fastest Gets Larger... and Faster- The Deskstar 7K400 expands upon the winning formula already delivered by Hitachi's 7K250 through the addition of two more platters and 150 GB of additional capacity. This larger capacity, of course, impacts SR's real-world performance tests and thus allows the 7K400 to realize slightly higher single-user scores across the board. Though the performance gain is hardly huge, Hitachi once again proves that the biggest and baddest 7200 RPM drive can be one and the same.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...