Gå til innhold

Feil i oppstart Sims 2


Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt Sims 2 og installasjonen gikk greit. Men når jeg starter opp spillet kommer følgende feilmelding opp:

 

"Programvare for emulering av CD/DVD er oppdaget. Avslutt alle program for emulering av CD/DVD og start spillet på nytt."

 

Jeg har forsøkt å avslutte alle andre program, men samme feilmeldingen kommer. Noen som har en ide?

 

Jeg kjører Win XP.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var da voldstomt å folk hadde problemer med detta spillet. :ermm:

Tror det er pga at de har jobbet så hardt for å beskytte det. Virker som om det er det som er problemet. SAmboern har det, og har ikke hatt noe problemer av noe slag. Funker fett som f... :-)

Bra det, så jeg kan spillt Burnout 3 på Xbox uten forstyrrelser ;) HeHe...

Lenke til kommentar

Jeg har brent sims 2 med Alchohol 1.9.2 som er nyeste version, funker helt fint å spille spillet uten crack :thumbup: med gammle versjoner av alchohol kan man få probemer.

 

Hvis du skal brenne spill med Alcohol, gå inn på http://www.makeabackup.com å se der kordan sperre spillet har, i dette tilfellet er det Safedisc 3.20.022.

så du må velge det når du skal brenne spillet til image filer.

så bruker du alchohol til å lage en virtuelt DVD/CD rom og mounter image fila.

så skal spillet funke problemfritt.

 

kan også minne på at jeg kun bruker alcohol, og at jeg kunne installere spillet fra

original cd'en uten problemer. Så de som har problemer med alchohol innstallert må ha en gammel version.

 

Jeg har seff kjøpt spillet da, men liker å spille uten å bruke cd'en :whistle:

å det er fult lovlig å brenne spill som backup.

Lenke til kommentar

Samme feilmelding kommer opp på min bruker også. Jeg har Daemon tools og Clone CD installert, men Sims 2 funker fint på min søsters bruker, selv om daemon og clone cd er innstallert! (Kan ha noe med at disse programmene var installert på min bruker.) Men nå skal jeg prøve å fjerne clone cd og se om det funker :p (Haar selvsagt fjernet DAEMON tools, men uten hell)

Endret av Monkey Spr@yer
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...