Gå til innhold

vapo-trøbbel på ic7-max3


Anbefalte innlegg

Jippi i dag kom vapokjølinga mi. Jeg pakket den opp og skrudde fra hverandre vannkjølinga og alle komponentene fra den andre pcen min. Så fant jeg problemet.

Det såkalte supre klokkehovedkortet mitt abit ic7 max 3 hadde ingen com1 port og dermed får jeg ikke tilkobla chillcontrollen min. :S jeg ble rasende! Synes det er lite gjennomtenkt av abit å lage et hovedkort uten com1 port og uten "pinner" på kortet til å koble til dette.

 

Man må altså kjøpe en usb-com1 kabel eller en com1pci-kort og jeg vet ikke om dette vil virke heller siden chillcontrollen starter pcen gjennom comporten.

 

Noen som har vært borte i det samme problemer?

Er det noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det såkalte supre klokkehovedkortet mitt abit ic7 max 3 hadde ingen com1 port og dermed får jeg ikke tilkobla chillcontrollen min. :S jeg ble rasende! Synes det er lite gjennomtenkt av abit å lage et hovedkort uten com1 port og uten "pinner" på kortet til å koble til dette.

 

Tror det er veldig gjennomtenkte, produsenten av vappo kunne heller ha knekt ut en annen plan mht kontrolleren, som f.eks USB.

Syns det er veldig kjekt å få bort kontakta som man rett og slett ikke bruker lengre..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...