Jump to content
Sign in to follow this  
PreZiDenT

Fra ati til Nvidia. Hjelp fått.

Recommended Posts

.. og skal straks bytte fra radeon 9600 pro til msi geforce 6800. hva heter det programmet som sletter alle ati driverne, slik at det ikke blir noe kluss?

Andre råd dere kan gi meg?

Edited by PreZiDenT

Tror det heter driver cleaner? Er ikke sikker... Gratulerer med nytt kort.. Post 3DMark03 scoren din etter på da.. ;) Prøv å klokke kortet ditt, nyeste drivere, beta på www.guru3d.com og orginale på www.nvidia.com

Edited by Prebo

Det heter drivercleaner, ja.

3dmarks-score trenger du ikke å poste her. Den kan du poste under "BENCHMARKS".

HVa slags råd da? Hvordan du setter det inn eller mer om kortet?

Husk iallfall at kortet skaper mye varme, så sørg for god nok kjøling. Hvis ikke vil du trolig oppleve at systemet henger seg.

offtopic: til "PreZiDenT" - Siden jeg ser at du leser denne posten nå. Bytt emnetittel slik at den beskriver tråden best mulig. Da bryter den ikke med retningslinjene og du slipper at tråden blir moderert eventuelt stengt ;)

Edited by It's me

Husk iallfall at kortet skaper mye varme, så sørg for god nok kjøling. Hvis ikke vil du trolig oppleve at systemet henger seg.

MSI 6800NU har kjøling de fleste skjermkort bare kan drømme om.. :D Hehe.. Neida.. Men kjøleren er veldig bra, dekker alt! Og er i massiv kopar med en vifte på 70mm

Det heter drivercleaner, ja.

3dmarks-score trenger du ikke å poste her. Den kan du poste under "BENCHMARKS".

HVa slags råd da? Hvordan du setter det inn eller mer om kortet?

offtopic: til "PreZiDenT" - Siden jeg ser at du leser denne posten nå. Bytt emnetittel slik at den beskriver tråden best mulig. Da bryter den ikke med retningslinjene og du slipper at tråden blir moderert eventuelt stengt ;)

Fett nok. Skal ta det til etteretning.

Takk til Prebo for hjelp.

På min bror sin pc måtte jeg reinstallere windows for at at han skulle får rett 3dmark score.... (windows xp) http://www.nvnews.net/ er en bra side for informasjon og hjelp angående nvidia kort, så jeg tipper du finner noen som har hatt samme problemene der :)

Edited by MetiCx