Gå til innhold

"HTML" Knappen g556


Skrekkugle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fullstendig offtopic..........

Commodore64 hadde krøllalfa innebygd på tastaturet...............

er ikke det rart?

Vi har knapper for alt mulig rart, men fremdeles må det utføres en uforklarlig tastekombinasjon for en av de mest naturlige/vanlige/nødvendige datahandlingene i Hvermansens datahverdag.........rart..........rart....veldig rart...brukes knappen for backslash oftere for en data-OlaNordmann?

eller brukes ||||||| oftere? (vet ikke ikke hva den knappen heter, men den har også paragraftegnet)

Beklager total off-topic, men klarte ikke la være,har grubla å den lenge...

Lenke til kommentar

Nå er det ikkeno problem å skrive @@@@ ved hjelp av alt+ctrl+2 da, men alt gr kanppen burde da funke og jeg trenger html klamme knappene til html.. Er jo nesten engelsk keyboardlayout fysisk med norsk som innstilling.. hehe

 

Hmm.. kanskje det er derfor jeg skal få nytt tastatur når dem får de inn på lager? =)

Lenke til kommentar

Hei, sendte mail til it24 angående dette og fikk følgende svar:

 

Ja, dere kan få byttet tastatur til et der dette fungere som det skal, men de tastaturene har jeg ikke på lager, men regner med å få inn mange i løpet av neste uke.

 

De tastaturene dere fikk var ikke helt originale norske tastaturer (som jeg nevnte tror jeg). Det var en nødløsning som ble brukt (burde egentlig ikke ha blitt brukt p.g.a. at man ikk får laget tegnene ><, men ikke så mange bruker de faktisk) så det beste er nok å bytte (enten ved å komme innom, eller at jeg sender til dere).

 

Et annet alternativ (som dere kan bruke i mellomtiden) er å endre fra NORSK til ENGELSK oppsett (Klikk på NO nede til høyre og velg ENGLISH (United

States) (Evt. Shift+"tast nr. 4 nede fra venstre" (ikke den som er ved siden av space, men neste)). Deretter kan dere få tegnene ved å trykke på shift+en av de to tastene til høyre for M.

 

mvh

it24.no

 

 

-totto

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...