Gå til innhold

ATI tool? tregt eller?


db

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville si det "Find Max" tingene ikke er helt optimal. Hvem bryr seg om at det er EN artifact hvert 30min?

 

Øk litt å litt på core/mem, og trykk scan for artifacts. Hvis du ikke finner artifacts på 1min, øk enda litt til helt til du finner. Så skrur du ca 5mhz ned på core&mem.

Okey, men ca hvor mye skal jeg øke om gangen?? og vis det viser seg at jeg har klokka det for mye, og har mye artifacts er det bare og klokke den til der den sto opprinelig dah eller...???? da er den som den alltid har vært..????

Blir den utrolig mye varmere oxo eller..??

 

og vis jeg da klokker det opp( har et sapphire radeon 9800 pro 128 mb blir det mere mb på det dah eller...?? blir det lixom 180, 190, 200 osv.??????? :hmm::cool:

Lenke til kommentar
Ehh... det er helt klart at du ikke har peiling på hva du driver med.

 

Var jeg deg ville jeg enten sjekken noen guider osv eller ikke overklokket.  ;)

Begynner å skjønne litt nå :D

Men der er jo derfor jeg spør ;)

da jeg lærer noe hvet du :roll:

om du ikke er helt sikker på hva du driver med så ikke prøv deg ut på det. det blir fort bare rot.

 

og for all del ikke vleg "apply overklocking at start" eller noe lignende før du er helt sikker på at det går. holder ikke med at ati tool ikke finner noe, har hatt erfring med at ati tool ikke gjør noe som helst. ATI toll fant max og sånn til meg (stor i to timert) og etter jeg valgte "boot" på de hastighetene i radlinker, fikk jeg bare masse artfacts.

 

om du beveger deg utenfor ati toll vinuet med pila så setter hastighetene seg ned igjen så prøv stabiliteten i et annet programm først :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...