Gå til innhold

harddisk kræsj partisjoner


Bøller

Anbefalte innlegg

Hei

 

Den 1'ene harddisken min fikk partisjon kræsj eller noe i går. Alle partisjonene mine forsvant fra den. Jeg brukt 2 programmer for å skaffe tilbake partisjonene men de 2 klarte bare å få tilbake 2 av 3. Og det er den 3 partisjonen som er viktig for meg.

Eg har brukt ActivePartitionRecovery 2.5 og testdisk-5.3.win. Eg lastest også ned et program som heter VirtualLab Client. Det klarte å finne den siste partisjonen men eg må betale 113$ for å få det ut noe som eg ikke gid. Noen som vet om noen gratis programet som testdisk som fungerer bra??

Trenger hjelp.. gir snart opp :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Den 1'ene harddisken min fikk partisjon kræsj eller noe i går. Alle partisjonene mine forsvant fra den. Jeg brukt 2 programmer for å skaffe tilbake partisjonene men de 2 klarte bare å få tilbake 2 av 3. Og det er den 3 partisjonen som er viktig for meg.

Eg har brukt ActivePartitionRecovery 2.5 og testdisk-5.3.win. Eg lastest også ned et program som heter VirtualLab Client. Det klarte å finne den siste partisjonen men eg må betale 113$ for å få det ut noe som eg ikke gid. Noen som vet om noen gratis programet som testdisk som fungerer bra??

Trenger hjelp.. gir snart opp :hmm:

Hvis du søker litt rundt på forumet , finner du mange poster om hvordan få tilbake mistet data, jeg har hørt om et program som heter get data back som skal være ganske bra, men om det koster pengerdet vet jeg ikke.

 

Lykke til :.

 

Knut Fredrik

Lenke til kommentar

get data back kan lastes ned gratis, men du får bare teste det og se om du får tak i filene, du må da betale for programmet for å få lov til å hente ut de filene. kjipt med sant.

 

Om programmet er verdt det kommer helt ann på data'ene du prøver å redde. Jeg er personlig betalt for det, og mener det er verdt det, brukt det på disker av folk rundt meg også (kjekt med hd skuff), og hentet frem igjen endel gb på den måten. Programmet er et av de beste windows data recovery programm jeg har noen gang testet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...