Gå til innhold

For barn eller voksne?? !!!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-10 12:53, mohseni skrev:

Gi deres meninger om :


1. er gamecube mer rettet for barn enn for voksne ( 10 til 15 sees som barn 16 til -> ses som voksne ) ?


2. kategoriser disse konsollene i alders rekkefølge :Gamecube, x-box, Playstation 2.


.


 

GameCube er rettet mot familier, den er vel laget slik at den skal kunne brukes av poden på 4 år, Ole harry på 17år og gamlefar på 47år.

 

Jeg er 24år og skal kjøpe meg GameCube

Lenke til kommentar

Gamecube er for bari 4-10 års alderen.

Jeg prøvde Luigi`s mansion idag + Star wars spillet.

Luigi`s mansion: Jeg sverger at jeg hadde ikke holt ut hele det spillet ikke halle en gang for noe dritt og star wars var ikke særlig imponerende heller. Det finnes snart over 100 star wars spill og nesten alle er like, hvis du kjøper GC bare for Star Wars er du DUM!+ At jeg har venner som sier de har runna det på en dag!!!

 

Jeg fikk en kontroll til X-Box+ snart en til i posten av Microsoft. = 4 player

 

Jeg gleder meg RÅTT!!! 3 player i Halo er så konge så jeg bare gleder meg til den 4. kommer til!

Lenke til kommentar

Lær deg å sette punktum før du definerer deg selv som voksen. Du må gjerne lære deg at ett utropstegn er mer enn nok i de aller fleste sammenhenger også.

 

_________________

- Signaturer er for pyser

 

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Jellyfisk på 2002-05-10 18:35 ]</font>

 

[ Denne Melding var redigert av: Jellyfisk på 2002-05-11 00:07 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-10 18:23, chubby_man skrev:

Gamecube er for bari 4-10 års alderen.

Jeg prøvde Luigi`s mansion idag + Star wars spillet.

Luigi`s mansion: Jeg sverger at jeg hadde ikke holt ut hele det spillet ikke halle en gang for noe dritt og star wars var ikke særlig imponerende heller. Det finnes snart over 100 star wars spill og nesten alle er like, hvis du kjøper GC bare for Star Wars er du DUM!+ At jeg har venner som sier de har runna det på en dag!!!


Jeg fikk en kontroll til X-Box+ snart en til i posten av Microsoft. = 4 player


Jeg gleder meg RÅTT!!! 3 player i Halo er så konge så jeg bare gleder meg til den 4. kommer til!



 

Jeg skjønner din frustrasjon over at Xbox har solgt dårlig, og Nintendo får hver dag mange toppspill annonsert. Skjønner din frustrasjon over at du betale 4000 kr for din Xbox når den bare har 2 bra spill. Skjønner din frustrasjon ovr at du bare er 10 år og derefor ikke får spilt med den alt for store klumpen av en kontroll...

 

Bare ikke latt det gå utover oss...

 

Se på signaturen hans, han skulle blitt bannet..

 

Når det gjelder Star Wars så runder man det på en dag, man runder da også Halo på en dag, gjør man ikke? Uff, vok opp a, blir helt oppgitt av sånne som deg, hva med å latt MS, Sony og N drive konsollkrigen, tror ikke du vil få opp salget til din konsoll veldig mye med din reklame for Xbox på dette`veldig store forumet...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-11 00:59, Gaultier skrev:

Quote:


Den 2002-05-10 18:23, chubby_man skrev:

Gamecube er for bari 4-10 års alderen.

Jeg prøvde Luigi`s mansion idag + Star wars spillet.

Luigi`s mansion: Jeg sverger at jeg hadde ikke holt ut hele det spillet ikke halle en gang for noe dritt og star wars var ikke særlig imponerende heller. Det finnes snart over 100 star wars spill og nesten alle er like, hvis du kjøper GC bare for Star Wars er du DUM!+ At jeg har venner som sier de har runna det på en dag!!!


Jeg fikk en kontroll til X-Box+ snart en til i posten av Microsoft. = 4 player


Jeg gleder meg RÅTT!!! 3 player i Halo er så konge så jeg bare gleder meg til den 4. kommer til!



 

Jeg skjønner din frustrasjon over at Xbox har solgt dårlig, og Nintendo får hver dag mange toppspill annonsert. Skjønner din frustrasjon over at du betale 4000 kr for din Xbox når den bare har 2 bra spill. Skjønner din frustrasjon ovr at du bare er 10 år og derefor ikke får spilt med den alt for store klumpen av en kontroll...

 

Bare ikke latt det gå utover oss...

 

Se på signaturen hans, han skulle blitt bannet..

 

Når det gjelder Star Wars så runder man det på en dag, man runder da også Halo på en dag, gjør man ikke? Uff, vok opp a, blir helt oppgitt av sånne som deg, hva med å latt MS, Sony og N drive konsollkrigen, tror ikke du vil få opp salget til din konsoll veldig mye med din reklame for Xbox på dette`veldig store forumet...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...