Gå til innhold

Spiderman.no en skikkelig nedtur!


Anbefalte innlegg

Jeg forhåndsbestillte Anerchy Online: Alien Invasion fra Spiderman.no den 15.07.04.

På release dagen(01.09) så mottok en av mine venner som også hadde forhåndsbestillt spillet i posten. Jeg ventet noen dager uten at noe skjedde. Så sjekket jeg ordrestatusen min, og der sto det "Ikke sendt fra Lager".

Jeg har fra 05.09 sendt en mail til spiderman hver dag og spurt etter spillet. men det leser tydligvis aldri mail for jeg har ikke mottatt noe svar.

 

Idag den 17.09 har jeg forsatt ikke mottatt noe svar og jeg er bare glad for at jeg valgte oppkrav og ikke betalte med kort.

 

Skal ta å kjøpe spillet hos en annen levrandør, men jeg har ikke helt bestemmt hvilken enda.

 

Noen som har liggnende erfaringer med Spiderman.no eller positive og negative erfaringer med andre webshops som selger spill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette hørtes veldig frusterende ut. Jeg ville absolutt tatt en telefon til dem og forklart situasjonen og at kameraten din mottok dette for lenge siden.

 

Jeg kjenner ikke til spiderman.no men det kan jo være at dette er en sjelden glipp for dem og at de vil gjøre alt de kan for å rette på situasjonen. Tar de deg ikke seriøst ville jeg avbestilt og brukt pengene mine på ett sted som tar vare på kundene sine.

Lenke til kommentar

Vel jeg vurderte å ringe dem, men jeg klarte ikke finne noe konkret felles nummer.

Kontakt siden til Spiderman

Det er ikke lett og si hvilken av disse som tar seg av nett handelen.

er faktisk ikke sikkert at det tar seg av det selv en gang. Det har jo kjøpt en webshop tjeneste hos netaxept.no og for alt jeg vet så er det kansje det som sender det og.

 

Jeg har som sagt bestillt i oppkrav og jeg gidder ikke vente lenger. Skal kjøpe det en annen plass. Har ikke funnet ut hvor jeg kan avbestille så ordren får nå bare være der. Går ikke å henter det hvis det skulle dukke opp engang i fremtiden. da kan det bare får det i retur!

Lenke til kommentar

Hei, jeg jobber i Spider-man Tromsø..

Er vel som oftest Oslo (i kirkegata) som tar seg av webshoppen (fra kjelleren)

Dersom du ringer, be om å få prate med Jarle da, er han som er kongen i oslo.

 

Et par ting, hvor bor du og hva heter du?

Navn

og adresse

 

Dersom du ringer skal det være mulig å få sendt pakka fra den spidermanbutikken som er nærmest deg, og du vil da få det så fort det lar seg gjøre..

 

Det jeg tror har skjedd:

Oslo mottok ordren.. Printa den ut, sendte den i faks ut til en av butikkene (som fikk beskjed om å sende den til deg) og så har det skjedd en kjipern glipp i butikken. Spider-webben er ikke for gammel, og mye av greiene er ikke spiderman som driver med, men vi tar oss av utsendingene..

 

Klag, så får du respons.

Dersom du tar en fin tone bør du også kunne be om å få kompensasjon for dette... hør om de har noen T-skjorter (AOAI.skjorter)

Tror nok du også skal få slippe porto og andre omkostninger... Om ikke dette lar seg gjøre ringer jeg ned til oslo på mandag og klager, får ordren sletta og sender deg et eksemplar fra Tromsø til en rimligere penge og med noe ekstra for å kompensere litt... dersom du fortsatt ønsker å kjøpe spillet fra spiderman da, jeg skjønner det godt om du heller velger å gå til en konkurent etter dette.

 

Niclas @ Spider-man Tromsø (er ikke på jobb nå egentlig, men...)

tlf: 776 683060

be om å få prate med meg.. om jeg ikke er på jobb (altså, er på skole) er det bare å be om mobil nre mitt, evt sende en pm... skal på jobb på mandag halv-3, men er også innom der litt før.

Lenke til kommentar
Jeg forhåndsbestillte Anerchy Online: Alien Invasion fra Spiderman.no den 15.07.04.

På release dagen(01.09) så mottok en av mine venner som også hadde forhåndsbestillt spillet i posten. Jeg ventet noen dager uten at noe skjedde. Så sjekket jeg ordrestatusen min, og der sto det "Ikke sendt fra Lager".

Jeg har fra 05.09 sendt en mail til spiderman hver dag og spurt etter spillet. men det leser tydligvis aldri mail for jeg har ikke mottatt noe svar.

 

Idag den 17.09 har jeg forsatt ikke mottatt noe svar og jeg er bare glad for at jeg valgte oppkrav og ikke betalte med kort.

 

Skal ta å kjøpe spillet hos en annen levrandør, men jeg har ikke helt bestemmt hvilken enda.

 

Noen som har liggnende erfaringer med Spiderman.no eller positive og negative erfaringer med andre webshops som selger spill?

Det samme skjedde med meg da jeg bestilte FarCry. Jeg ringte dem og forklarte situasjonen, at det sto "Ikke sendt fra lager" på ordrestatus, og da sa han på Spiderman at spillet var sendt men at det ikke var "registrert" Men er det ikke meningen at man skal registrere varen som sendes, slik at kunden vet at varen er på vei ? :hmm: Jeg fikk uansett spillet, noe forsinket..

Lenke til kommentar
har handlet der før, blei kun snylta penger. Jeg var da liten (i alder) og har aldri handlet der igjen! :thumbdown:

Høres ikke ut som spiderman butikk, evt forvrir du bildene.. vi jobber for å yte service, på et nivå ukjent for andre butikker i samme sjanger. dog, kan kvaliteten lide litt under press feks i jula, derfor _skal_ det være 3 stk på jobb i jula, samtidig har vi 2 stk kasser...

_MEN_ det vil aldri være alle ansatte i en "bedrift" som er like oppe på bena... krever ganske mye å være oppdatert på det meste, ikke minst på fremtidige titler... når du da mange hverdager er alene på jobb blir ofte en platform litt udekket...

@ Tromsø er det kjekt fordelt.. 2 stk som er godt lærd i PS2, en av de temmelig oppe på bena under xbox også.. samtidig som de begge naturligvis kan litt pc..

Og meg selv, som mener å tro jeg har god peil på GC og PC... GBA kan vi alle litt av.

Vi har testet mesteparten av spillene vi selger, noe som er unikt for en butikk.. tviler på at så mange butikker har personale som kan si "jeg har testa det/den" på over 10% av varene.

 

Kjekt om du kan komme med litt eksempler... Vi tjener ingenting på å snylte folk, alt som går i kassa går til kjeden, ingen profitt til oss i kassa på å være "jævli" og en snylter.

Lenke til kommentar
Hei, jeg jobber i Spider-man Tromsø..

Er vel som oftest Oslo (i kirkegata) som tar seg av webshoppen (fra kjelleren)

Dersom du ringer, be om å få prate med Jarle da, er han som er kongen i oslo.

 

Et par ting, hvor bor du og hva heter du?

Navn

og adresse

 

Dersom du ringer skal det være mulig å få sendt pakka fra den spidermanbutikken som er nærmest deg, og du vil da få det så fort det lar seg gjøre..

 

Det jeg tror har skjedd:

Oslo mottok ordren.. Printa den ut, sendte den i faks ut til en av butikkene (som fikk beskjed om å sende den til deg) og så har det skjedd en kjipern glipp i butikken. Spider-webben er ikke for gammel, og mye av greiene er ikke spiderman som driver med, men vi tar oss av utsendingene..

 

Klag, så får du respons.

Dersom du tar en fin tone bør du også kunne be om å få kompensasjon for dette... hør om de har noen T-skjorter (AOAI.skjorter)

Tror nok du også skal få slippe porto og andre omkostninger... Om ikke dette lar seg gjøre ringer jeg ned til oslo på mandag og klager, får ordren sletta og sender deg et eksemplar fra Tromsø til en rimligere penge og med noe ekstra for å kompensere litt... dersom du fortsatt ønsker å kjøpe spillet fra spiderman da, jeg skjønner det godt om du heller velger å gå til en konkurent etter dette.

 

Niclas @ Spider-man Tromsø (er ikke på jobb nå egentlig, men...)

tlf: 776 683060

be om å få prate med meg.. om jeg ikke er på jobb (altså, er på skole) er det bare å be om mobil nre mitt, evt sende en pm... skal på jobb på mandag halv-3, men er også innom der litt før.

Jeg skal prøve å ringe Oslo butikken på mandag. Ellers takk for infoen.

Tips: Ha info om hvor man kan ringe angående webshop på nettsidene.

Skal ikke si at Spiderman alltid gjør dette, er jo tross alt bare et engangstilfelle.

Lenke til kommentar
har handlet der før, blei kun snylta penger. Jeg var da liten (i alder) og har aldri handlet der igjen! :thumbdown:

Har man ikke noe mer fornuftig å si, hold kjeft.

 

Ellers kan jeg anbefale GamesMix.com ... gode priser og bra folk som jobber der. De har rota til to bestillinger fra meg (samme feilen begge gangene), men de har ordna opp. En slags Netshop/PSData for software ;)

Lenke til kommentar

Nå har jeg snakket med spiderman i oslo. Det virket likeoverasket som meg at jeg ikke hadde fått spillet.

Han som drev med webshop var jo såklart ikke komt på jobb enda. Men jeg venter på telefon fra dem. Ser ut som om saken ordner seg og jeg endelig kan spille Alien Invasion :D

 

takk til Niclas for informasjonen og den gode servicen :p

tror ikke jeg vil svarteliste spiderman.no fra min webshop liste av denne grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...