Gå til innhold

N-Gage (QD?) frister. Bra kjøp?


Gjest Slettet-p4PIYwb6

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-p4PIYwb6

Begynner å bli litt lei av min T610 som jeg kjøpte uken den kom ut, så N-Gage ser litt tøff ut. :dribble: En i klassen min har den og jeg har testet den litt, den virker fin den men litt stor i forhold til QD kanskje.

 

Så hvilken av de to er det "beste kjøpet". Har dere noen for og imot argumenter? :)

 

 

Denne telefonen begynner å bli ganske gammel (ikke QD da) så den har vel sunket en del i pris. Så va blir det beste alternativet? Kjøpe brukt eller ny?

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hmmm....jeg har en fin Mp3 spiller med radio så jeg trenger egentli ikke det. Å så kan man jo legge inn mp3 prog. på QD? Men det blir mono da...

 

Men det som er det største minuset for meg med QD er at det ikke er USB tilkobling! For jeg har tenkt å legge inn litt fra pc'n å bli litt tungvindt over bluetoooth...hmmm.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Hmmm....jeg har en fin Mp3 spiller med radio så jeg trenger egentli ikke det. Å så kan man jo legge inn mp3 prog. på QD? Men det blir mono da...

 

Men det som er det største minuset for meg med QD er at det ikke er USB tilkobling! For jeg har tenkt å legge inn litt fra pc'n å bli litt tungvindt over bluetoooth...hmmm.

Hm, er det ikke USB på den? Har de tatt bort det også?

Synes også den QD er veldig fin, har selv den gamle N-gage som er litt stor og stygg, men liker den veldig godt likevel. Synes den har utrolig god lyd (mp3/radio), men har du mp3 spiller fra før kan du vel like gjerne gå for en QD.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Huff, så vanskelig dette var da!

 

Har lyst på QD men den har ikke USB tilkobling! Å da må jeg kjøpe en bluetooth adapter.... :nei:

 

Har dere noe mer å komme med som hjelper meg med å bestemme meg?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Det er koster jo litt da, og så går det veldig tregt å overføre store filer(?).

Kjøp en minnekortleser da, de koster jo veldig lite nå og overfører raskt. Og siden QD også har hotswap (du slipper å demontere tlf for å få ut minnekortet), skal jo det være rimelig greit...?

Aha! Det har jeg ikke tenkt på. Takk for tipset! :w00t:

 

Er det en sånn en jeg trenger da?

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Noen andre plasser det er lett å få tak i den brukt?

Har du tatt en titt på finn.no?

Nei, takk for tipset. :)

 

Har sjekket litt på qxl og bruktmardet på amobil. Skal se litt rundt om kring nå.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...